za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.667 of 2.047Volgende

Jumanji: Welcome to the Jungle moet ik ook nog kijken. De een zegt dat het een remake is, en de ander vindt het een vervolg van Jumanji uit 1995. Ben benieuwd.

Avond allemaal :)

Ik ben benieuwd, @Monkie  Vanavond ga ik Jumanji waarschijnlijk kijken. Als ik om 22:00 uur nog niet naar bed wil, zet ik 'm aan.
Wat het maar is, het origineel was een succes dankzij Robin Williams. Helaas is hij er helemaal mee gestopt, hij was manisch depressief en leed aan Parkinson.
The Rock is een leuke, getalenteerde acteur maar geen vervanger voor Williams. Ik ben dus benieuwd.

Ik heb 2 projectors gekocht, @Duken een voor als ik onderweg ben, een micro model, zo groot als een smartphone.
Werkt uitstekend als ik mijn smartphone eraan vastkoppel met oortjes. Kosten waren 60 euro...
De andere is deze. (geen refferallink) Gekocht voor 90 euro als ik mij niet vergis, meer was het in elk geval niet. Is voor thuisgebruik.
Je kan ze ook gewoon op het plafond richten! Op bed liggen, film aan en kijken op een strak wit plafond. Iedereen heeft wel een ongebruikt plafond.

Een fijne avond allemaal! :)

Middag allemaal :)

Goedemiddag @Monkie en een fijne avond allen.
Hopelijk kom ik vanavond wel toe aan Jumanji: Welcome to the Jungle.
Gisteren werd het te laat.

Dat is een zeer betaalbare beamer! Wat een geweldig idee op het plafon, die zou ik kunnen proberen haha. Maar volgens mij maakt de fan wat geluid waardoor ik het niet kan doen naast mijn vrouw in bed :P Alsof, erg creatief idee!

Die beamer heeft ook 3200 aankopen :sweat:

Ziet er inderdaad goed uit. Phoe, 3200 aankopen de afgelopen 6 maanden.... :sorcerer:

leuk z'n beamer , lekker groot tv kijken op de muur, beter dan een tv , ook al hebben we best een grote tv hier.
Welcome to the jungle jumanii 2 moet ik ook nog steeds kijken

The shape of the water heb ik zelf ook nog niet gezien, het leek mezelf namelijk niks, maar als ik jullie erover hoor, moet ik het toch eens gaan proberen.

De beamer is echt fantastisch, aanrader. Ideaal voor voetbal, F1, e.d. Maar ook voor films. Ik probeer hem niet meer dan 2 keer per week te gebruiken.
Anders wordt het gewoon en dan voelt mijn TV zich weer achtergesteld. Maar echt ontzettend vaag dat je zoiets kan kopen voor minder dan 100 euri.

The Shape of Water is niet voor iedereen, denk ik. Sommige mensen zullen de film niet waarderen omdat het een nogal aparte film is.
Er zit wat actie en realistisch geweld in (zo ver het realistisch kan zijn met een zeemonster) maar het is geen Marvel verfilming.
Hij is ook redelijk voorspelbaar. En de stereotypes waren zo sterk neergezet dat er bijna gesproken kan worden van overacting.
Maar dat is het wel, verder is de film gewoon goed. Hij maakte op mijn een behoorlijke indruk.
Ik moest zelf een enkele, verloren traan weg vinken bij de laatste scene, iets waar een echte geit nooit last van heeft. 
:cry:

Laatst Black Panther gezien.

Opzich wel een oke film. Al zijn er andere favorieten van Marvel :)

Ik hoop dat de DC mensen eens goede films maken. Justice League was nou ook niet zo'n geweldig succes :( En ik vind DC over het algemeen leuker dan Marvel.

Black panther wil ik ook nog zien. Gewoon omdat het een Marvel filmpje is. 

Je zou eens de Lego Batman movie moeten kijken @Rikkert.. duurt 90 minuten en geweldig veel humor. Ook veel DC characters . :) Gewoon doen

VorigePage 1.667 of 2.047Volgende