Café de Download
Citaat van Duken op 5 maart 2018, 18:31Grrr.... K6000 telefoon laten vallen voor de 5de keer. Nu werkt mijn Microfoon en even later de speaker niet meer.... Even kijken wat ik er nog aan kan doen
Grrr.... K6000 telefoon laten vallen voor de 5de keer. Nu werkt mijn Microfoon en even later de speaker niet meer.... Even kijken wat ik er nog aan kan doen
Citaat van Meh Meh op 5 maart 2018, 22:05Ah, dude... da's kud met aardbeien.
Werkt hij ook niet meer als je de originele oortjes erin stopt?
Gelukkig mag je regelmatig smartphones testen via Gearbest.Laatst kwam ik een vriendin tegen, het oplaadpunt van haar smartphone deed het niet meer.
Dus toen heb ik haar een draadloze oplader aangeraden, die werkt perfect, probleem opgelost.Erg raar filmpje. Maar het toont aan dat het een vrij sterke smartphone is.
Ah, dude... da's kud met aardbeien. Werkt hij ook niet meer als je de originele oortjes erin stopt?
Gelukkig mag je regelmatig smartphones testen via Gearbest.
Laatst kwam ik een vriendin tegen, het oplaadpunt van haar smartphone deed het niet meer.
Dus toen heb ik haar een draadloze oplader aangeraden, die werkt perfect, probleem opgelost.
Erg raar filmpje. Maar het toont aan dat het een vrij sterke smartphone is.
Citaat van Duken op 6 maart 2018, 06:00Met oortjes werkt hij nog wel, goede tip! Nu maar een de oude moto G3 van de vrouw te leen. Die werkt overigens ook nog prima.
Maar doe batterij he.... Ik need 6000mh or more to safe thema day.
Het is ook best typisch, eerst was de mic stuk en later op de dag de speaker. Die zitten nou ook niet echt naast elkaar. Een factory reset proberen kan ook geen kwaad.
Morguh!
Met oortjes werkt hij nog wel, goede tip! Nu maar een de oude moto G3 van de vrouw te leen. Die werkt overigens ook nog prima.
Maar doe batterij he.... Ik need 6000mh or more to safe thema day.
Het is ook best typisch, eerst was de mic stuk en later op de dag de speaker. Die zitten nou ook niet echt naast elkaar. Een factory reset proberen kan ook geen kwaad.
Morguh!
Citaat van William op 6 maart 2018, 06:36Dat zijn inderdaad apps voor de Mac.
Oef, dat is is flink balen, Duken. Mooi dat het met de oortjes momenteel nog wel werkt.Mogge
Dat zijn inderdaad apps voor de Mac.
Oef, dat is is flink balen, Duken. Mooi dat het met de oortjes momenteel nog wel werkt.
Mogge
Citaat van Meh Meh op 6 maart 2018, 22:58Ik zag gisteren dat er een zombie mode wordt toegevoegd aan Rainbow Six Siege. Helemaal blij dat ik vanmiddag de update van 16+ GB naar binnen mocht harken.
Maar nou blijkt dat de update ervoor zorgt dat je niet meer online kan... en voor de zombie mode, die pas over 26+ dagen uitkomt, moeten we volgens mij weer betalen.
Lekker gedaan allemaal... ik ga zo The Shape of Water maar kijken...
Ik zag gisteren dat er een zombie mode wordt toegevoegd aan Rainbow Six Siege. Helemaal blij dat ik vanmiddag de update van 16+ GB naar binnen mocht harken.
Maar nou blijkt dat de update ervoor zorgt dat je niet meer online kan... en voor de zombie mode, die pas over 26+ dagen uitkomt, moeten we volgens mij weer betalen.
Lekker gedaan allemaal... ik ga zo The Shape of Water maar kijken...
Citaat van Meh Meh op 7 maart 2018, 02:21Net The Shape of Water gezien. Ik heb zelden zo'n prachtige film gezien, het is een meesterwerk. Ik zal er in de middag een korte review over schrijven.
Als The Shape of Water uit is op Bluray, zal ik meerdere exemplaren kopen, om cadeau te geven aan mensen waarvan ik denk dat ze hem ook waarderen.Een fijne dag allemaal!
Net The Shape of Water gezien. Ik heb zelden zo'n prachtige film gezien, het is een meesterwerk. Ik zal er in de middag een korte review over schrijven.
Als The Shape of Water uit is op Bluray, zal ik meerdere exemplaren kopen, om cadeau te geven aan mensen waarvan ik denk dat ze hem ook waarderen.
Een fijne dag allemaal!
Citaat van Duken op 7 maart 2018, 06:37Van die Zombie mod ga ik ook genieten Dat lijkt me echt heel erg tof. Maar dat je niet meer online kan is natuurlijk wel heel vreemd, bugje hoop ik
Goed om je positieve ervaring te horen. Ik zet The Shape of water op mijn to watch watchlist .
Een meesterwerk..... Ik ben benieuwd!
Van die Zombie mod ga ik ook genieten Dat lijkt me echt heel erg tof. Maar dat je niet meer online kan is natuurlijk wel heel vreemd, bugje hoop ik
Goed om je positieve ervaring te horen. Ik zet The Shape of water op mijn to watch watchlist .
Een meesterwerk..... Ik ben benieuwd!
Citaat van William op 7 maart 2018, 07:28Dank voor je positieve reactie, Meh Meh. Ik ga hem dit weekend zeker bekijken.
Ik was al benieuwd, maar na jou reactie nog meer.Mogge
Dank voor je positieve reactie, Meh Meh. Ik ga hem dit weekend zeker bekijken.
Ik was al benieuwd, maar na jou reactie nog meer.
Mogge
Citaat van Meh Meh op 7 maart 2018, 12:00Een goedemiddag allen. Ik heb een korte review geschreven over The Shape of Water.
Vanavond ga ik Jumanji: Welcome to the Jungle eens kijken. Ik zou niet meer zonder een beamer willen.
Een goedemiddag allen. Ik heb een korte review geschreven over The Shape of Water.
Vanavond ga ik Jumanji: Welcome to the Jungle eens kijken. Ik zou niet meer zonder een beamer willen.
Citaat van Duken op 7 maart 2018, 17:39Goedeavond! Jumanji staat ook hier klaar, maar eerst The Shape of Water.
Een beamer staat bij mij ook op de wensen lijst. Maar ik heb er geen muur voor.... grrr. Oja en iets met mijn vrouw
![]()
Goedeavond! Jumanji staat ook hier klaar, maar eerst The Shape of Water.
Een beamer staat bij mij ook op de wensen lijst. Maar ik heb er geen muur voor.... grrr. Oja en iets met mijn vrouw