za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.665 of 2.047Volgende

Er zijn weer wat artikelen verzonden. Maar 2 zendingen zijn niet goed aangekomen en liggen bij een PostNL punt te wachten op me, balen. 

Een fijne zonnigedag allemaal. :)

Vrijdag is hier ook weer wat binnen gekomen van Aliexpress. Ik mocht het ook afhalen bij het postkantoor. Gisteren opnieuw iets ontvangen, en dat lag gewoon op de mat.

In alle gevallen ging het hier niet om een 3SRETA code. Die worden (standaard) afgegeven bij een afhaalpunt. Bij de overige track&trace codes wisselt het hier nogal. Dan weer wel, dan weer niet.

Middag allemaal :)

Hier ook twee pakketjes welke ik heb gemist.  :bye: De eerste ligt klaar bij de dierenwinkel?! Een DPD punt blijk daar te zitten.... en de tweede komt maandag nog een keer. Bah :P

Morgen begint de werk week weer..... Hoera..... :cat:

Ja, de maandagen zijn voor normale mensen altijd afzien. Ik heb het geluk dat ik mijn eigen uren grotendeels indeel.
Maar dat heeft ook een nadeel, dan is het elke dag maandag. :mad:

Een fijne week allemaal!

Zeker afzien na een weekje verlof. Maar goed, brood moet op de plank. We houden tenslotte van eten. :zorro:eigen uren is wel een+1 ;)

In iedergeval, werkse vandaag en lekker bakkie koffie erbij. 

Waar ben je in Duitsland geweest? Sommige gebieden zijn erg mooi. 
Ik was een tijd geleden in Berlijn, prachtige stad. Maar ik had soms het idee dat ik in Istanboel rondliep. :D

Middag allemaal. Wat een heerlijke zonnig dag :)

Avond allemaal.

Na een maandje testen, gisteren 2 apps aangeschaft omdat ik er tevreden over ben.
Bartender 3 en Little Snitch.

Heb zelf graag een schone menubalk zonder al die icoontjes van diverse apps. Al deze icoontjes verplaatsen naar de Bartender menu bar en klaar.
Little Snitch. Altijd handig om te monitoren welke verbindingen er allemaal ‘naar huis’ bellen.

Zo, dat is er ook weer uit ;)

Ik kende die app's niet maar zie dat ze voor de Mac zijn. :D

Gaar, was een drukke dag. Denk dat ik vroeg de hooi ga opzoeken. 
Een fijne avond allemaal.

VorigePage 1.665 of 2.047Volgende