Café de Download
Citaat van Meh Meh op 12 februari 2018, 11:06De kou doet mij niet zoveel. Maar ik moet zometeen ergens naar toe op mijn stalen ros, en dan begint het net te regenen als de informatie op buienradar.nl klopt. Dat zuigt behoorlijk.
Een fijne dag allemaal.
De kou doet mij niet zoveel. Maar ik moet zometeen ergens naar toe op mijn stalen ros, en dan begint het net te regenen als de informatie op buienradar.nl klopt. Dat zuigt behoorlijk.
Een fijne dag allemaal.
Citaat van Meh Meh op 12 februari 2018, 11:1422 uur geleden zei Duken:Werkse mehmeh. Wel 200% op zondag werken?
ik hoop het
dan is het wel om even wat uurtjes door te brengen.
Veel plezier deze zondag! Gr.
Ik ben weer helemaal bij. Dingen die ik niet direct hoef te doen, laat ik vaak staan voor een vrije avond.
De laatste weken had ik het zo druk dat er geen eens vrije avonden waren.
22 uur geleden zei Duken:Werkse mehmeh. Wel 200% op zondag werken?
ik hoop het
dan is het wel om even wat uurtjes door te brengen.
Veel plezier deze zondag! Gr.
Ik ben weer helemaal bij. Dingen die ik niet direct hoef te doen, laat ik vaak staan voor een vrije avond.
De laatste weken had ik het zo druk dat er geen eens vrije avonden waren.
Citaat van William op 12 februari 2018, 17:57China shoppen, ik hou er toch zo van. Vandaag iets ontvangen wat ik 5 dagen geleden als laatste heb besteld. De rest wat (veel) eerder is besteld, is nog onderweg.
Blijft grappig om te zien.Avond allemaal
China shoppen, ik hou er toch zo van. Vandaag iets ontvangen wat ik 5 dagen geleden als laatste heb besteld. De rest wat (veel) eerder is besteld, is nog onderweg.
Blijft grappig om te zien.
Avond allemaal
Citaat van Meh Meh op 12 februari 2018, 20:36Ja, ik vind het ook fantastisch. Voordat Aliexpress bekend raakte kocht ik veel op dx.com, dealextreme.
Duurde vaak vele weken voordat ik de producten ontving maar het ging altijd goed.Aliexpress is ook uitstekend. Ik heb er laatst een full HD beamer gekocht die ook 4K ondersteund, werkt goed.
Er is echter een nadeel met kleding. Wat hier XXXL is, is daar meestal 6XL... Ik zit nou met ruim 100 euro aan kleding die ik aan een mini dwerg moet doneren.
Terugsturen is niet te doen. Ze verzenden alles apart, zodat de douane geen importbelasting kan heffen. Dat is fijn.
Maar 8 kledingstukken ieder apart terugsturen, daar ga ik niet aan beginnen. Wijze les voor de volgende keer.Een fijne avond allemaal!
Ja, ik vind het ook fantastisch. Voordat Aliexpress bekend raakte kocht ik veel op dx.com, dealextreme.
Duurde vaak vele weken voordat ik de producten ontving maar het ging altijd goed.
Aliexpress is ook uitstekend. Ik heb er laatst een full HD beamer gekocht die ook 4K ondersteund, werkt goed.
Er is echter een nadeel met kleding. Wat hier XXXL is, is daar meestal 6XL... Ik zit nou met ruim 100 euro aan kleding die ik aan een mini dwerg moet doneren.
Terugsturen is niet te doen. Ze verzenden alles apart, zodat de douane geen importbelasting kan heffen. Dat is fijn.
Maar 8 kledingstukken ieder apart terugsturen, daar ga ik niet aan beginnen. Wijze les voor de volgende keer.
Een fijne avond allemaal!
Citaat van Trizomu op 12 februari 2018, 22:54Op 11-2-2018 om 18:31 zei Rikkert.:Lekker carnaval vieren hier.
Werken pffff
Daar krijgt men hoofdpijn (kater, of zoals ze bij ons thuis zeggen 'doet je haar pijn') van, spreek uit eigen ervaring. Te veel
=
Op 11-2-2018 om 18:31 zei Rikkert.:Lekker carnaval vieren hier.
Werken pffff
Daar krijgt men hoofdpijn (kater, of zoals ze bij ons thuis zeggen 'doet je haar pijn') van, spreek uit eigen ervaring. Te veel =
Citaat van William op 13 februari 2018, 16:3719 uur geleden zei Meh Meh:Ja, ik vind het ook fantastisch. Voordat Aliexpress bekend raakte kocht ik veel op dx.com, dealextreme.
Duurde vaak vele weken voordat ik de producten ontving maar het ging altijd goed.Aliexpress is ook uitstekend. Ik heb er laatst een full HD beamer gekocht die ook 4K ondersteund, werkt goed.
Maar 8 kledingstukken ieder apart terugsturen, daar ga ik niet aan beginnen. Wijze les voor de volgende keer.Toen ik begon met China shoppen, deed ik dat ook voornamelijk via DX.com.
Dat duurde altijd extreem lang. Twee maanden of langer waren toen heel normaal.Al gaat het tegenwoordig een stuk sneller is mijn ervaring. Ik bestel er weliswaar niet veel, omdat ze vaak toch nog wel het duurste zijn, maar als ik wat bestel is het vrij snel binnen.
Naast AliExpress zijn Gearbest, Banggood, Geekbuying, Tinydeal en BuyinCoins me favorieten shops.Avond allemaal.
19 uur geleden zei Meh Meh:Ja, ik vind het ook fantastisch. Voordat Aliexpress bekend raakte kocht ik veel op dx.com, dealextreme.
Maar 8 kledingstukken ieder apart terugsturen, daar ga ik niet aan beginnen. Wijze les voor de volgende keer.
Toen ik begon met China shoppen, deed ik dat ook voornamelijk via DX.com.
Dat duurde altijd extreem lang. Twee maanden of langer waren toen heel normaal.
Al gaat het tegenwoordig een stuk sneller is mijn ervaring. Ik bestel er weliswaar niet veel, omdat ze vaak toch nog wel het duurste zijn, maar als ik wat bestel is het vrij snel binnen.
Naast AliExpress zijn Gearbest, Banggood, Geekbuying, Tinydeal en BuyinCoins me favorieten shops.
Avond allemaal.
Citaat van Meh Meh op 13 februari 2018, 18:22Bedankt, Banggood, Geekbuying, Tinydeal en BuyinCoins kende ik nog niet. Geekbuying heeft veel leuke dingen.
Bedankt, Banggood, Geekbuying, Tinydeal en BuyinCoins kende ik nog niet. Geekbuying heeft veel leuke dingen.
Citaat van William op 13 februari 2018, 18:4219 minuten geleden zei Meh Meh:Bedankt, Banggood, Geekbuying, Tinydeal en BuyinCoins kende ik nog niet. Geekbuying heeft veel leuke dingen.
Ik moet toegeven dat toen ik voor het eerst van Banggood hoorde, ik aan iets anders moest denken.....
FastTech moest ook nog in het lijstje. Daar heb ik ook prima ervaringen mee.
19 minuten geleden zei Meh Meh:Bedankt, Banggood, Geekbuying, Tinydeal en BuyinCoins kende ik nog niet. Geekbuying heeft veel leuke dingen.
Ik moet toegeven dat toen ik voor het eerst van Banggood hoorde, ik aan iets anders moest denken.....
FastTech moest ook nog in het lijstje. Daar heb ik ook prima ervaringen mee.