za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.656 of 2.047Volgende

Ik heb daaraan tegen niks gezien van startrek.... Ben een starwars fan en daar gaat voldoende tijd in zitten. ;)

Dit blijkt een klassieker, al meer dan 8 jaar oud. Maar het kijken waard . Ik kan er zo tussen ;)

Als kind vond ik de oude reeks Star Wars films fantastisch. De nieuwe delen vond ik niet denderend. The Last Jedi wil ik toch proberen.
Ik ben altijd een Trekkie :lol: geweest net zoals Trizomu,  afgezien van Deep Space, Enterprise en de laatste serie (die belachelijk politiek correct is) heb ik alle afleveringen van alle series meerdere malen gezien.
En de films talloze keren. 

Een fijn weekend alvast allemaal! :)

Mogge allemaal :)

Trouwens, Duken, ik gebruik de muis nu ruim een week en hij bevalt me nog altijd prima.
Ik zou zeggen, fijn bestellen voor je mediacenter. :)

Op 7-2-2018 om 19:43 zei Duken:

Ik heb zelf ook een Xbox 360 controller op de PC aangesloten. Veel games herkennen hem direct en dan kan je daarmee spelen. Ideaal met bijvoorbeeld GTA5. Rijden met controller en schieten met muis en keyboard combi. Naar Rainbox 6 red je online niet op de PC met een XBOX controller ;) Dan heb je wel een muisje nodig.

Maar Rainbox 6 Siege op de PC dus sterker als de PS4? Minder trolls, dat wist ik niet. Wel leuk om te weten. Er komt deze dagen trouwens een vette update uit voor Siege. COOP tegen een virus invasie. 

De Switch pak ik er steeds meer bij, lekker snel op de bank een gamepje spelen zonder poespas. 

Star Trek met het gezin? Is je vrouw ook een trekkie?! Mazzelkont :clover: Mijn vrouw heeft voor mij de Starwars films bekeken maar helaas, het prikkelde niet. 

Rainbow 6 Siege is op de PC is vergeven van de trolls. Ze kun op een PC/laptop veel makkelijker typen.
De meeste duven niet te  voice trollen, dus zie je ze veel minder op consoles.
Mensen maken elkaar uit voor echt alles. Een half jaar geleden stoorde ik me er kapot aan en reageerde ik erop. :bloos:
Vreemd genoeg doet het mij nu niets meer. Ik moet er soms zelfs om lachen. 

Als je vraagt hoe oud ze zijn en ze reageren, blijkt de gemiddelde leeftijd nog niet eens 16 te zijn.
Het zijn vaak pubers en een enkele kale oude man die in de kelder van zijn moeder online zit te flamen/trollen.
Het enige wat ik echt naar vind zijn lui die rankt spelen en dan gezellig hun hele team opblazen... dat is echt kudt. 

Trizomu, mijn respect. Niets mis mee, vrouw, man, wat boeit het. Als je maar gelukkig bent. 

Nogmaals een fijn weekend allemaal!  :)

Mogge allemaal :)

Morguh!

goeiemorgen :D

Ik moet de hele dag werken, hoop saaie zooi en emails afhandelen.
En dat op zondag. Maar ja, ik ga maar eens beginnen. 
Goedemiddag, goedeavond en slaap lekker voor daarna! :)

Werkse mehmeh. Wel 200% op zondag werken? :clover: ik hoop het :) dan is het wel om even wat uurtjes door te brengen.

Veel plezier deze zondag! Gr.

VorigePage 1.656 of 2.047Volgende