wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.650 of 2.047Volgende

Laat die film maar komen. Geweldig inderdaad. Kwam het bericht gisteravond toevallig tegen op hollywoodreporter.com. Kan niet wachten in ieder geval :)

Mogge allemaal.

Op 10-1-2018 om 17:18 zei Duken:

Dat was even blokken maar ik ben geslaagd voor prince2 :clover:

Is Prince2 nog steeds de gangbare standaard in project management, Jerry? Vooral nu Agile/SCRUM zo enorm populair aan het worden is. Leer er veel over in theorie, maar geen idee wat de praktijk nu is.

Weet wel dat zelfs conventionele bedrijven/sectoren nu overgaan op Agile zoals ING/ABN

Avond allemaal :)

Nieuw speelgoed besteld.

4bx8H4S.jpg

:proost:

4 uur geleden zei Robin:

Is Prince2 nog steeds de gangbare standaard in project management, Jerry? Vooral nu Agile/SCRUM zo enorm populair aan het worden is. Leer er veel over in theorie, maar geen idee wat de praktijk nu is.

Weet wel dat zelfs conventionele bedrijven/sectoren nu overgaan op Agile zoals ING/ABN

Ja en nee, in principe gebruikt men vaak een combinatie van dit soort project en werk oplossingen. Prince2 is echt voor projecten. Erg handig op de CV. :) Maar dat zijn jou andere genoemde oplossingen ook ;)

Mooi speeltje monkie, is dat zo een led lichtsnoer?

36 minuten geleden zei Duken:

Mooi speeltje monkie, is dat zo een led lichtsnoer?

Jup. :) Lightstrip nummer 2 wordt dit van Yeelight. Ze zijn wat duurder dan die goedkopere lightstrips. Al is daar de kwaliteit ook wel naar moet ik zeggen. Ik was een kleine 21 euro kwijt.

Verder vind ik het een prima en alternatief voor de Philips Hue Led strip.

Mooie lichtjes! Daar kan je echt wel leuke dingen mee doen. Onder je bureau ziet er ook mooi uit. Ik was daar niet zo bekend mee, even in duiken. Leuk cadeautje :D

19 minuten geleden zei Draakie:

Mooie lichtjes! Daar kan je echt wel leuke dingen mee doen. Onder je bureau ziet er ook mooi uit. Ik was daar niet zo bekend mee, even in duiken. Leuk cadeautje :D

Het is inderdaad geweldig spul. Onder andere te koop bij Geekbuying, Banggood en Gearbest,

Deze komt ook aan de zijkant/onderkant van me bureau. Groep aanmaken in de app, zodat je in 1 kamer de verlichting (strips + bureaulamp op dit moment) bijvoorbeeld aan/uit kunt zetten en de helderheid kunt bepalen.

Vooral de Music Mode in de app moet ik nog eens gaan uittesten. :)

Binnenkort eens kijken naar die LED bulbs (E27). Dat is ook wel leuk speelgoed.

Music mode? :D gaan ze dan dansen? Of de beat of net als je kerst lampjes? Zou wel heel tof zijn. 

Fijne avond!

13 uur geleden zei Duken:

Music mode? :D gaan ze dan dansen? Of de beat of net als je kerst lampjes? Zou wel heel tof zijn. 

Fijne avond!

Dat laatste. Dan krijg je dus dit. Erg gaaf.

Mogge allemaal :)

Je zou er haast epilepsie van krijgen.

Man man, mijn pc is al enkele keren gecrashed. En het enige wat ik doe is een filmpje kijken...
Wordt een lange avond zo...

VorigePage 1.650 of 2.047Volgende