Café de Download
Citaat van Duken op 28 januari 2018, 12:33Oojee, al gelukt Rikkert? Zo te horen lijkt het op een warmte probleem. Misschien een fan stuk of vastgelopen?
Oojee, al gelukt Rikkert? Zo te horen lijkt het op een warmte probleem. Misschien een fan stuk of vastgelopen?
Citaat van Rikkert. op 28 januari 2018, 16:57Niet meer naar gekeken. Gamen ging gewoon goed, en kijken via netflix ook.
Dus denk bijna of een probleem met die film of met VLC.
Niet meer naar gekeken. Gamen ging gewoon goed, en kijken via netflix ook.
Dus denk bijna of een probleem met die film of met VLC.
Citaat van Duken op 29 januari 2018, 21:32Grrrr.. heb ik Skyrim voor de Nintendo Switch gekocht.
Had ik nooit moeten doen, die game is veelste groot en te leuk. Daar gaat te veel tijd in zitten.....
Niks aan te doen, snel verder spelen
Grrrr.. heb ik Skyrim voor de Nintendo Switch gekocht.
Had ik nooit moeten doen, die game is veelste groot en te leuk. Daar gaat te veel tijd in zitten.....
Niks aan te doen, snel verder spelen
Citaat van William op 30 januari 2018, 18:12Me huidige Logitech muis was aan vervanging toe. Vandaag lag me nieuwe muisje in de bus. Tot nu toe bevalt ‘ie me prima. Zeker voor dat geld.
Avond allemaal
Me huidige Logitech muis was aan vervanging toe. Vandaag lag me nieuwe muisje in de bus. Tot nu toe bevalt ‘ie me prima. Zeker voor dat geld.
Avond allemaal
Citaat van Rikkert. op 30 januari 2018, 18:59Wat voor muis heb je?
Vroeger altijd zo'n logitech G9 gehad, heerlijke muis. Helaas overleden. Nu een Razer muis.
Wil ooit nog zo'n R.A.T. kopen, zien er best dik uit![]()
Wat voor muis heb je?
Vroeger altijd zo'n logitech G9 gehad, heerlijke muis. Helaas overleden. Nu een Razer muis.
Wil ooit nog zo'n R.A.T. kopen, zien er best dik uit
Citaat van Duken op 30 januari 2018, 20:34Dat muisje van 6 euro ziet er kwalitatief goed uit. Dat kan al geen miskoop zijn.
Laat even weten of hij lekker werkt, dan koop ik er ook 1 extra voor de Mediacenter.
Dat muisje van 6 euro ziet er kwalitatief goed uit. Dat kan al geen miskoop zijn.
Laat even weten of hij lekker werkt, dan koop ik er ook 1 extra voor de Mediacenter.
Citaat van William op 31 januari 2018, 08:45Forum versie 4.3 is onderweg vol nieuwe features. https://invisioncommunity.com/news/product-updates/invision-community-43-r1055/
Voor het eind van volgende maand zal hij online zijn
Forum versie 4.3 is onderweg vol nieuwe features. https://invisioncommunity.com/news/product-updates/invision-community-43-r1055/
Voor het eind van volgende maand zal hij online zijn
Citaat van William op 31 januari 2018, 13:34Middag allemaal
16 uur geleden zei Duken:Dat muisje van 6 euro ziet er kwalitatief goed uit. Dat kan al geen miskoop zijn.
Me Logitech performance mx muis had het helaas begeven. Voordat ik weer voor een Logitech zou gaan, dacht ik, ik kijk voor de gein eens op sites als AliExpress of ze daar vergelijkbare muizen hebben
En toen kwam ik al snel de muisjes tegen van TeckNet. Je hebt van dit model ook diverse kleuren. Net ook een TeckNet muismat besteld.Qua kwaliteit ziet de muis er prima uit. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over.
Middag allemaal
16 uur geleden zei Duken:Dat muisje van 6 euro ziet er kwalitatief goed uit. Dat kan al geen miskoop zijn.
Me Logitech performance mx muis had het helaas begeven. Voordat ik weer voor een Logitech zou gaan, dacht ik, ik kijk voor de gein eens op sites als AliExpress of ze daar vergelijkbare muizen hebben
En toen kwam ik al snel de muisjes tegen van TeckNet. Je hebt van dit model ook diverse kleuren. Net ook een TeckNet muismat besteld.
Qua kwaliteit ziet de muis er prima uit. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over.