Café de Download
Citaat van Duken op 20 januari 2018, 10:27Goedemorgen,
Begrijpelijk monkie. Best lullig als je opeens aan de beurt bent met je gebit en alles uit eigen zak mag betalen. Goed dat je nu de verzekering voor elkaar hebt en zonder problemen de behandelingen hebt kunnen uitvoeren.
Vandaag maar met de kids naar het zwembad... Die slopen het huis momenteel
Goedemorgen,
Begrijpelijk monkie. Best lullig als je opeens aan de beurt bent met je gebit en alles uit eigen zak mag betalen. Goed dat je nu de verzekering voor elkaar hebt en zonder problemen de behandelingen hebt kunnen uitvoeren.
Vandaag maar met de kids naar het zwembad... Die slopen het huis momenteel
Citaat van William op 20 januari 2018, 11:07Mogge allemaal
Toen was het ook flink raak. Een wortelkanaal behandeling en een kroon. En dat tikt lekker aan. Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar dat het bedrag hoger was als van de huidige behandelingen, dat weet ik zeker. En dan is het zuur als je geen verzekering hebt.
Tuurlijk, dat is het risico. Ik had ook nog eens dubbel pech dat het ergens in februari was. Ik was dus net te laat om een wijziging voor de aanvullende verzekering door te geven. Ook uitstellen tot het jaar erop was geen optie, ik had er echt last van.
Mogge allemaal
Toen was het ook flink raak. Een wortelkanaal behandeling en een kroon. En dat tikt lekker aan. Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar dat het bedrag hoger was als van de huidige behandelingen, dat weet ik zeker. En dan is het zuur als je geen verzekering hebt.
Tuurlijk, dat is het risico. Ik had ook nog eens dubbel pech dat het ergens in februari was. Ik was dus net te laat om een wijziging voor de aanvullende verzekering door te geven. Ook uitstellen tot het jaar erop was geen optie, ik had er echt last van.
Citaat van Wous op 20 januari 2018, 11:3421 uur geleden zei Draakie:Nee dat niet Wous. Er zit een Android distributie op. Dan kan je misschien beter kijken naar een Rasberry pie?
Ja inderdaad, die heb ik ook al. Al loopt die nu als server. Ik zoek er nog een speler bij voor bij de TV, en zo'n android box heeft wel goede hardware. Banana Pi of Odroid is ook nog een leuk alternatief
21 uur geleden zei Draakie:Nee dat niet Wous. Er zit een Android distributie op. Dan kan je misschien beter kijken naar een Rasberry pie?
Ja inderdaad, die heb ik ook al. Al loopt die nu als server. Ik zoek er nog een speler bij voor bij de TV, en zo'n android box heeft wel goede hardware. Banana Pi of Odroid is ook nog een leuk alternatief
Citaat van Duken op 20 januari 2018, 20:37Een wortelkanaal behandeling...... Brrrrrrr dat is los van het geld al geen pretje. Maar goed, nu is alles weer goed toch? Je gebit moet tenslotte je levenlang of o lang mogelijk meegaan. Ik ga maandag ook maar bellen voor een controle afspraak.
@Wous dit is een goede android box. Een pluspunt vind ik ook de remote en spdif Audio uitgang. Even een coupon code aanvragen bij gearbest? Dan kan je hem vast nog een paar euro goedkoper krijgen.
Een wortelkanaal behandeling...... Brrrrrrr dat is los van het geld al geen pretje. Maar goed, nu is alles weer goed toch? Je gebit moet tenslotte je levenlang of o lang mogelijk meegaan. Ik ga maandag ook maar bellen voor een controle afspraak.
@Wous dit is een goede android box. Een pluspunt vind ik ook de remote en spdif Audio uitgang. Even een coupon code aanvragen bij gearbest? Dan kan je hem vast nog een paar euro goedkoper krijgen.
Citaat van William op 21 januari 2018, 07:4410 uur geleden zei Duken:Een wortelkanaal behandeling...... Brrrrrrr dat is los van het geld al geen pretje. Maar goed, nu is alles weer goed toch? Je gebit moet tenslotte je levenlang of o lang mogelijk meegaan. Ik ga maandag ook maar bellen voor een controle afspraak.
Dat was in 2014 inderdaad geen pretje, zo’n wortelkanaalbehandeling. Zo'n behandeling duurt vrij lang.
Al viel de pijn, nadat de verdoving was uitgewerkt, reuze mee. De ibuprofen lag al klaar, maar dat was niet nodig.Vorig jaar wederom een wortelkanaalbehandeling en een kroon gehad. Gelukkig was ik toen wel verzekerd.
Na de behandeling van afgelopen donderdag en vrijdag is alles inderdaad weer in orde. Over een half jaar weer een normale controle.
Mogge allemaal
10 uur geleden zei Duken:Een wortelkanaal behandeling...... Brrrrrrr dat is los van het geld al geen pretje. Maar goed, nu is alles weer goed toch? Je gebit moet tenslotte je levenlang of o lang mogelijk meegaan. Ik ga maandag ook maar bellen voor een controle afspraak.
Dat was in 2014 inderdaad geen pretje, zo’n wortelkanaalbehandeling. Zo'n behandeling duurt vrij lang.
Al viel de pijn, nadat de verdoving was uitgewerkt, reuze mee. De ibuprofen lag al klaar, maar dat was niet nodig.
Vorig jaar wederom een wortelkanaalbehandeling en een kroon gehad. Gelukkig was ik toen wel verzekerd.
Na de behandeling van afgelopen donderdag en vrijdag is alles inderdaad weer in orde. Over een half jaar weer een normale controle.
Mogge allemaal
Citaat van Duken op 21 januari 2018, 19:22Goedeavond! Het lijkt erop dat we doorgaan reviewen van GearBest artikelen. Leuke toevoeging op Duken.nl.
@Monkie dan heb je een goed herstel. Normaal gesproken slik je wel een paar van die pillen naar zo een behandeling.
Goedeavond! Het lijkt erop dat we doorgaan reviewen van GearBest artikelen. Leuke toevoeging op Duken.nl.
@Monkie dan heb je een goed herstel. Normaal gesproken slik je wel een paar van die pillen naar zo een behandeling.
Citaat van Wous op 22 januari 2018, 15:06@Duken Ik denk dat ik het voorlopig nog bij mijn Raspberry pi houd. Ik zie dat je daar ook Android TV op kunt installeren, zou al heel wat functies toevoegen, zoals chromecast en het installeren van tv-apps.
@Duken Ik denk dat ik het voorlopig nog bij mijn Raspberry pi houd. Ik zie dat je daar ook Android TV op kunt installeren, zou al heel wat functies toevoegen, zoals chromecast en het installeren van tv-apps.
Citaat van Duken op 24 januari 2018, 06:36Goedemorgen!
Een pi is ook een prima apparaat daarvoor. Alleen voor de leek wat lastig om vanuit de doos mee aan de slag te gaan.
Vandaag lekker vrij
Goedemorgen!
Een pi is ook een prima apparaat daarvoor. Alleen voor de leek wat lastig om vanuit de doos mee aan de slag te gaan.
Vandaag lekker vrij
Citaat van Duken op 25 januari 2018, 05:39Jaaaaa!!! Ik las het op Tweakers @Rikkert. . Ik kan niet wachten, lekker over de top met Michael Bay. Er zullen dus knappe vrouwen in komen
Goedemorgen!!!
Jaaaaa!!! Ik las het op Tweakers @Rikkert. . Ik kan niet wachten, lekker over de top met Michael Bay. Er zullen dus knappe vrouwen in komen
Goedemorgen!!!