wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.648 of 2.047Volgende

ga het morgen eens uittesten , hopelijk werkt het zou fijn zijn :D:P

nou bovenstaande geprobeerd , maar helaas werkt dus niet op internet stond namelijk 60 seconden modem uit, dan 10 seconden weer aanzetten en weer uitzetten en weer 60 seconden wachten en dan heb je een andere ip adres maar helaas niet waar dus, iemand anders suggesties om je ip adres te veranderen, wat niet heel ingewikkeld is. 

Wat jammer dat het niet is gelukt. Helaas zit er dan niks anders op, je moet je ergens kunnen registeren. Daarna kan je met een VPN verder. Wellicht kan je bij een familie lid of op je werk een accountje aanmaken?

Mogge allemaal :)

Waaauwwww!!!! Nintendo komt nog even te proppen met een innovatief product voor de switch  . Need to buy!!! :)

Op 1/3/2018 om 18:51 zei Duken:

Ik heb vandaag de t95z plus ontvangen.

Review volgt! 

[image]

Kan je ook linux draaien op zo'n apparaatje? Zit liever niet vast aan de mogelijkheden van android.

Nee dat niet Wous. Er zit een Android distributie op. Dan kan je misschien beter kijken naar een Rasberry pie? :)

Middag allemaal.

Zo, binnen 24 uur 3 behandelingen bij de tandarts gehad. Altijd fijn.
Gisteren behandeling 1:

1x Geleidings- en/of infiltratie verdoving
1x Tweevlaksvulling composiet
1x Reparatie of vervanging van beugel (gaat in dit geval om vervanging van een draadje aan binnenkant ondergebit)

Vandaag 2 behandelingen op 1 dag. Alles bij elkaar:

4x Geleidings- en/of infiltratie verdoving
2x Tweevlaksvulling composiet
1x Eénvlaksvulling composiet
2x Drievlaksvulling composiet

Ik zeg: kassa ting!  €452,83

Maar ja, alles voor het smoeltje, he. :P
Kost me gelukkig geen cent, dat is dan weer een voordeel.

Zooo....... Dat is even volhouden geweest :) wel netjes dat je alles hebt gedaan.

Ik ben vorig jaar niet bij de tandarts geweest.... Heel stom van mijzelf. Ik heb er nog een plus verzekering voor. Tijd en vergeten en druk en dan opeens 2018..... :D nu maar snel inplannen.

Goed weekend!!!!!

Begin dit jaar kreeg ik een begroting van wat er moest gebeuren en wat het ging kosten.
En dan wil ik ook zo snel mogelijk die behandelingen laten uitvoeren. Dan kan ik wel een half jaar wachten, omdat ik bijvoorbeeld nu nog nergens last van heb. Maar dan bestaat de kans dat het over een half jaar erger is dan nu.

Beide behandelingen duurde ongeveer een half uur. Makkelijk geld verdienen.
Een paar jaar terug had ik me tandartsverzekering stopgezet. ‘Ik heb toch nooit wat’
En dan zul je net zien dat je in het nieuwe jaar problemen met je gebit krijgt. En dat heb ik geweten. Wat ik per jaar kon besparen op de verzekering, was ik dubbel en dwars kwijt aan de behandeling.

Het jaar erop toch maar weer gekozen voor twee sterren, wat ik al jaren had. Dan betaal ik maar teveel als het in de meeste gevallen blijft bij een controle van 20 euro per keer.  
Een behandeling zoals nu komt bij mij gelukkig niet vaak voor, maar zit wel in een klein hoekje. En dan is het fijn dat je er toch voor verzekerd bent.

Avond allemaal :)

VorigePage 1.648 of 2.047Volgende