Café de Download
Citaat van Rikkert. op 5 december 2017, 22:36Goedeavond. Sintje heeft alleen een Chocolade letter gegeven. Denk dat het geld op was. Het zal bij hem ook wel crisis zijn.
Had die maar in bitcoins moeten investeren.Ik trakteer me zelf wel weer...
![]()
Goedeavond. Sintje heeft alleen een Chocolade letter gegeven. Denk dat het geld op was. Het zal bij hem ook wel crisis zijn.
Had die maar in bitcoins moeten investeren.
Ik trakteer me zelf wel weer...
Citaat van Duken op 6 december 2017, 21:06Goedeavond! De Sint had de kinderen hier laten stuiteren.... Vandaag weer bezig met de kerstboom. December, een drukke maar ook gezellige maand
Goedeavond! De Sint had de kinderen hier laten stuiteren.... Vandaag weer bezig met de kerstboom. December, een drukke maar ook gezellige maand
Citaat van Meh Meh op 6 december 2017, 22:2923 uur geleden zei Rikkert.:Goedeavond. Sintje heeft alleen een Chocolade letter gegeven. Denk dat het geld op was. Het zal bij hem ook wel crisis zijn.
![]()
Mij heeft ie helemaal niets gegeven. Hij is niet eens langsgeweest.
Een fijne dag allen!
23 uur geleden zei Rikkert.:Goedeavond. Sintje heeft alleen een Chocolade letter gegeven. Denk dat het geld op was. Het zal bij hem ook wel crisis zijn.
![]()
Mij heeft ie helemaal niets gegeven. Hij is niet eens langsgeweest.
Een fijne dag allen!
Citaat van Duken op 7 december 2017, 17:08Hier heeft de Sint een controller gegeven voor de Nintendo switch. Dat kan ik samen met mijn zoontje gamen
Wel heel lief. Hehe
Fijne avond!
Hier heeft de Sint een controller gegeven voor de Nintendo switch. Dat kan ik samen met mijn zoontje gamen
Wel heel lief. Hehe
Fijne avond!