Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 30 november 2017, 19:50ik speel FIFA altijd alleen tegen de pc, heb niemand die dat ook speelt hier, erg jammer helaas.
ik speel FIFA altijd alleen tegen de pc, heb niemand die dat ook speelt hier, erg jammer helaas.
Citaat van William op 1 december 2017, 11:48Goedemiddag! 1 december is alweer aangebroken. De laatste maand van het jaar, ik had verwacht dat in 2017 de eerste boetes voor individuele downloaders zouden volgen. Maar nog steeds niet!
Gelukkig maar
Goedemiddag! 1 december is alweer aangebroken. De laatste maand van het jaar, ik had verwacht dat in 2017 de eerste boetes voor individuele downloaders zouden volgen. Maar nog steeds niet! Gelukkig maar
Citaat van Meh Meh op 1 december 2017, 18:03Het is hier vrij rustig! Ik heb de laatste tijd maar 1 moderator melding binnengekregen maar was te laat om er nog naar te kijken.
Een fijn weekend allemaal!
Het is hier vrij rustig! Ik heb de laatste tijd maar 1 moderator melding binnengekregen maar was te laat om er nog naar te kijken.
Een fijn weekend allemaal!
Citaat van ShadowMaster op 1 december 2017, 18:186 uur geleden zei Draakie:Goedemiddag! 1 december is alweer aangebroken. De laatste maand van het jaar, ik had verwacht dat in 2017 de eerste boetes voor individuele downloaders zouden volgen. Maar nog steeds niet!
Gelukkig maar
laten we ook maar hopen dat individuele downloaders niet gepakt gaan worden verlopig , anders stopt denk ik veel mensen die dit allemaal doen en dan gaan denk ik torrent site's wel offline snel omdat ze toch geen users dan meer over houden of met vpn en seedboxen gaan werken
6 uur geleden zei Draakie:Goedemiddag! 1 december is alweer aangebroken. De laatste maand van het jaar, ik had verwacht dat in 2017 de eerste boetes voor individuele downloaders zouden volgen. Maar nog steeds niet!
Gelukkig maar
laten we ook maar hopen dat individuele downloaders niet gepakt gaan worden verlopig , anders stopt denk ik veel mensen die dit allemaal doen en dan gaan denk ik torrent site's wel offline snel omdat ze toch geen users dan meer over houden of met vpn en seedboxen gaan werken
Citaat van Duken op 1 december 2017, 21:04Nee ik hoop het ook niet. Maar dutchfilm workshop had toch gezegd dat dit jaar de boetes zouden volgen.
We hebben blijkbaar een goed jaar
laten we hopen dat ze niet de naw gegevens van op adressen mogen ontvangen van de providers . zeker icm privacy.
Fijne avond!
Nee ik hoop het ook niet. Maar dutchfilm workshop had toch gezegd dat dit jaar de boetes zouden volgen.
We hebben blijkbaar een goed jaar laten we hopen dat ze niet de naw gegevens van op adressen mogen ontvangen van de providers . zeker icm privacy.
Fijne avond!
Citaat van ShadowMaster op 2 december 2017, 20:2423 uur geleden zei Duken:Nee ik hoop het ook niet. Maar dutchfilm workshop had toch gezegd dat dit jaar de boetes zouden volgen.
laten we hopen dat ze niet de naw gegevens van op adressen mogen ontvangen van de providers . zeker icm privacy.
Fijne avond!
zou ook wel heel erg zijn als providers daar aan mee zouden werken omdat het privacy is , dan is het geen goed bedrijf zou ik zeggen toch?
23 uur geleden zei Duken:Nee ik hoop het ook niet. Maar dutchfilm workshop had toch gezegd dat dit jaar de boetes zouden volgen.
Fijne avond!
zou ook wel heel erg zijn als providers daar aan mee zouden werken omdat het privacy is , dan is het geen goed bedrijf zou ik zeggen toch?
Citaat van William op 3 december 2017, 08:10Dutch Filmworks heeft in oktober inderdaad 6 weken 'de jacht geopend' om te achterhalen wie er via torrents een van de 'nieuwe' films van deze distributeur hebben gedownload.
Momenteel zijn ze dus alleen met torrents bezig. Sommige nieuwsberichten waren hier wat onduidelijk in vond ik.
Usenet op dit moment (nog) niet. Zal wel te lastig voor ze zijn. Kom maar met bewijs zou ik zeggen. SSL+ VPN + Payserver die contant is betaald met een Paysafecard. Succes
Mogge allemaal
Dutch Filmworks heeft in oktober inderdaad 6 weken 'de jacht geopend' om te achterhalen wie er via torrents een van de 'nieuwe' films van deze distributeur hebben gedownload.
Momenteel zijn ze dus alleen met torrents bezig. Sommige nieuwsberichten waren hier wat onduidelijk in vond ik.
Usenet op dit moment (nog) niet. Zal wel te lastig voor ze zijn. Kom maar met bewijs zou ik zeggen. SSL+ VPN + Payserver die contant is betaald met een Paysafecard. Succes
Mogge allemaal
Citaat van William op 4 december 2017, 09:48Goedemorgen!
Ik denk ook dat SSL en VPN geen mogelijkheid bied voor de mediapartijen om ons aan te schrijven. Straks krijgt dus een huismoeder een brief op de mat omdat ze via torrents aan het klieren was. Maar de "echte" downloader zit al overal achter. (SSL / VPN)
Goedemorgen!
Ik denk ook dat SSL en VPN geen mogelijkheid bied voor de mediapartijen om ons aan te schrijven. Straks krijgt dus een huismoeder een brief op de mat omdat ze via torrents aan het klieren was. Maar de "echte" downloader zit al overal achter. (SSL / VPN)
Citaat van Meh Meh op 4 december 2017, 14:50SSL is voor een nieuwsserver eigenlijk al genoeg. Alleen de nieuwsserver aanbieder zou dan kunnen zien wat je download.
Met een VPN erbij, helemaal als je die anoniem betaald, ben je veilig voor Dutchfilm works en co.Ik ben erg druk de laatste tijd, iedereen een fijne dag, een gezellige Sinterklaasavond en misschien tot binnenkort!
SSL is voor een nieuwsserver eigenlijk al genoeg. Alleen de nieuwsserver aanbieder zou dan kunnen zien wat je download.
Met een VPN erbij, helemaal als je die anoniem betaald, ben je veilig voor Dutchfilm works en co.
Ik ben erg druk de laatste tijd, iedereen een fijne dag, een gezellige Sinterklaasavond en misschien tot binnenkort!