vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.636 of 2.047Volgende

Mogge allemaal :) Dat klinkt allemaal heerlijk @ShadowMaster, ik moet ook maar weer eens langs Jamin gaan. Vooral karamel zeezout lijkt me heerlijk.

ik heb gister avond even van alle 3 een stukje genomen en ik vindt de karamel fudge het lekkerst , de andere zijnook lekker hoor maar die is echt mijn favoriet

Die kruidnootjes waar je het over hebt heten ‘Sweet lime’. Inderdaad met limoen dus.  Ik heb een paar weken terug een zakje gekocht. Je moet er van houden, maar ik vind ze niet lekker.
Vanmiddag ga ik wat chocoladeletters inslaan. Die met smarties zie ik zo snel niet op de site staan. Met Caramel Fudge en Caramel zeezout neem ik zeker. Voor de rest twijfel ik nog. Chip cookie of Disco white of... Keuzes..... :P

de chip cookie en disco white, hadden ze bij ons helaas niet meer, anders had ik die ook zeker meegenomen , maar dan waren het wel teveel keuzes geworden denk ik :P

Ik krijg er honger van. :)

Wij hebben van die pepernoten met appeltaart of brownie smaak. Zo een lekkere laag erover heen.

Jammie!

Straks maar weer van genieten ;) fijne avond!

Avond allemaal :)

Inmiddels bij Jamin geweest. Hier hadden ze alle smaken.

Uiteindelijk heb ik er 4 gekocht. Karamel Fudge, Karamel zeezout, Chip cookies en Disco white.

lekker hoor monkie :D , krijg er ook weer zin in :P

Heerlijk heren.

Fijne avond! Ik vind Rocket League op de switch toch een briljante game. Top om even in handheld mode te spelen.

5 uur geleden zei Duken:

Heerlijk heren.

Fijne avond! Ik vind Rocket League op de switch toch een briljante game. Top om even in handheld mode te spelen.

is dat die game met dat je met een auto moet scoren met een bal ? heb die toevallig gekocht voor de playstation 4, vond het inderdaad een te gekke game, maar ben helemaal altijd weg van FIFA voetbal

Fifa blijft ook een heerlijke spelletje om offline tegen vrienden te spelen. Als is het scoren vandaag de dag wel erg lastig gemaakt voor de " zo af en toe"  fifa speler. ;) 

VorigePage 1.636 of 2.047Volgende