Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 23 november 2017, 09:34ik hoor op dit moment geen bijzonderheden, dus zal wel weer rustig zijn, is alleen maar fijn hopen dat het zo blijft , vooral rond de feestdagen dan hoort er vrede te zijn en geen brein
ik hoor op dit moment geen bijzonderheden, dus zal wel weer rustig zijn, is alleen maar fijn hopen dat het zo blijft , vooral rond de feestdagen dan hoort er vrede te zijn en geen brein
Citaat van Meh Meh op 23 november 2017, 11:15Hopelijk is het gedoe over torrent en usenet websites eindelijk klaar. Het ging in de meeste gevallen over websites met 1 a 2 leden. Buitengewoon vreemd.
Ik neem een maandje vrij, dat heeft trouwens niets te maken met Duken.nl, ik heb een grote opdracht die ik voor het nieuwjaar moet afhandelen.
Als ik een moderator mail krijg over spam, ongewenst gedrag of andere zaken die niet zijn toegestaan volgens de Duken huisregels zal ik z.s.m. kijken, indien mogelijk.Bij dezen wens ik iedereen alvast een fijne en vredige feestmaand toe! Tot binnenkort.
Hopelijk is het gedoe over torrent en usenet websites eindelijk klaar. Het ging in de meeste gevallen over websites met 1 a 2 leden. Buitengewoon vreemd.
Ik neem een maandje vrij, dat heeft trouwens niets te maken met Duken.nl, ik heb een grote opdracht die ik voor het nieuwjaar moet afhandelen.
Als ik een moderator mail krijg over spam, ongewenst gedrag of andere zaken die niet zijn toegestaan volgens de Duken huisregels zal ik z.s.m. kijken, indien mogelijk.
Bij dezen wens ik iedereen alvast een fijne en vredige feestmaand toe! Tot binnenkort.
Citaat van Duken op 24 november 2017, 06:33Goedemorgen heren! Goed te horen mehmeh! Klinkt als een leuke opdracht waar je zin in hebt! Heel veel succes
Iemand nog leuke black friday acties aan het inkopen?
Goedemorgen heren! Goed te horen mehmeh! Klinkt als een leuke opdracht waar je zin in hebt! Heel veel succes
Iemand nog leuke black friday acties aan het inkopen?
Citaat van William op 24 november 2017, 14:047 uur geleden zei Duken:Iemand nog leuke black friday acties aan het inkopen?
Jazeker. Scheelt toch een hoop al die korting. Tot nu toe: Twee luchtjes besteld, naast de Black Friday korting ook een coupon code van 20 euro gevonden. Scheelt zo een kleine 56 euro bij elkaar. Verder een nieuw dekbedovertrek set en hoeslaken besteld. Korting: 25 euro.
Middag allemaal
7 uur geleden zei Duken:Iemand nog leuke black friday acties aan het inkopen?
Jazeker. Scheelt toch een hoop al die korting. Tot nu toe: Twee luchtjes besteld, naast de Black Friday korting ook een coupon code van 20 euro gevonden. Scheelt zo een kleine 56 euro bij elkaar. Verder een nieuw dekbedovertrek set en hoeslaken besteld. Korting: 25 euro.
Middag allemaal
Citaat van ShadowMaster op 24 november 2017, 17:41jep ik heb ook nog even wat gekocht mooi intotaal 10 euro korting voor 2 broeken , verder wat chocoladeletters met aparte smaken
jep ik heb ook nog even wat gekocht mooi intotaal 10 euro korting voor 2 broeken , verder wat chocoladeletters met aparte smaken
Citaat van Duken op 25 november 2017, 06:09Goedemorgen, dat zijn leuke inkopen. Sinterklaas heeft ook wat cadeaus kunnen kopen voor de kinderen met korting
Helaas geen leuke gadgets voor hemzelf.
Maar chocolade repen met smaakje?! Klink bijzonder. Wat is dat?
Goedemorgen, dat zijn leuke inkopen. Sinterklaas heeft ook wat cadeaus kunnen kopen voor de kinderen met korting
Citaat van ShadowMaster op 25 november 2017, 17:1111 uur geleden zei Duken:Goedemorgen, dat zijn leuke inkopen. Sinterklaas heeft ook wat cadeaus kunnen kopen voor de kinderen met korting
ze hebben tegenwoordig bij de jamin chocolade letters met smaakjes zoals bubblegum, stracciatela, karamel zeezout , coco cola, karamel fudge en zelfs pepernoten hebben verschillende smaken gekregen bij de jamin ook dezelfde als de chocoladeletters maar dan is er nog 1 aparte smaak dacht iets van limoen het is in iedergeval een groene pepernoot met een aparte smaak die heb ik dan wel niet genomen leek mij niet lekker
verder hebben ze nu ook chcoladeletters in het goud en in een tijgerprint en voor de twijfelaar verschillende smaken en nog met smarties erop dus genoeg keus voor ieder wat wils
![]()
11 uur geleden zei Duken:Goedemorgen, dat zijn leuke inkopen. Sinterklaas heeft ook wat cadeaus kunnen kopen voor de kinderen met korting
ze hebben tegenwoordig bij de jamin chocolade letters met smaakjes zoals bubblegum, stracciatela, karamel zeezout , coco cola, karamel fudge en zelfs pepernoten hebben verschillende smaken gekregen bij de jamin ook dezelfde als de chocoladeletters maar dan is er nog 1 aparte smaak dacht iets van limoen het is in iedergeval een groene pepernoot met een aparte smaak die heb ik dan wel niet genomen leek mij niet lekker
verder hebben ze nu ook chcoladeletters in het goud en in een tijgerprint en voor de twijfelaar verschillende smaken en nog met smarties erop dus genoeg keus voor ieder wat wils
Citaat van Duken op 26 november 2017, 19:36Oooo dat klinkt heerlijk! Daar neem ik dan ook nog een kijkje. Ik moet nog een letter voor mijn vrouw scoren.
Formule 1 seizoen weer voorbij. Was toch wel een saai einde. Los dat max lekker reed, maar er gebeurde weinig spectaculairs.
Fijne avond!
Oooo dat klinkt heerlijk! Daar neem ik dan ook nog een kijkje. Ik moet nog een letter voor mijn vrouw scoren.
Formule 1 seizoen weer voorbij. Was toch wel een saai einde. Los dat max lekker reed, maar er gebeurde weinig spectaculairs.
Fijne avond!
Citaat van ShadowMaster op 26 november 2017, 20:441 uur geleden zei Duken:Oooo dat klinkt heerlijk! Daar neem ik dan ook nog een kijkje. Ik moet nog een letter voor mijn vrouw scoren.
Fijne avond!
ja sommige lijken me ook lekker, ik heb nu die met karamel fudge meegenomen en karamel zeezout en nog 1tje maar ben even kwijt wat het ook alweer was
nog niet geproefd dus nog even wachten wat ik er van zou zeggen maar zal het laten weten
1 uur geleden zei Duken:Oooo dat klinkt heerlijk! Daar neem ik dan ook nog een kijkje. Ik moet nog een letter voor mijn vrouw scoren.
Fijne avond!
ja sommige lijken me ook lekker, ik heb nu die met karamel fudge meegenomen en karamel zeezout en nog 1tje maar ben even kwijt wat het ook alweer was nog niet geproefd dus nog even wachten wat ik er van zou zeggen maar zal het laten weten