Café de Download
Citaat van William op 9 december 2017, 12:02Middag allemaal
Hier ligt ook nog een zak witte kruidnootjes. Die zijn zoooo lekker en dus ook zoooo op
Middag allemaal Hier ligt ook nog een zak witte kruidnootjes. Die zijn zoooo lekker en dus ook zoooo op
Citaat van Meh Meh op 9 december 2017, 18:42Grappig ja, ik kreeg van de week tot 2 keer toe een gratis zak witte chocolade kruidnoten bij de Achmed Heijn.
En gisteren een witte chocolade letter. Ze moeten er vanaf, dus geven ze het gratis mee aan klanten.Een fijn weekend allemaal!
Grappig ja, ik kreeg van de week tot 2 keer toe een gratis zak witte chocolade kruidnoten bij de Achmed Heijn.
En gisteren een witte chocolade letter. Ze moeten er vanaf, dus geven ze het gratis mee aan klanten.
Een fijn weekend allemaal!
Citaat van ShadowMaster op 11 december 2017, 13:56Goeiemiddag, wat een sneeuw, van mij mag het wel weer ophouden, ook al ben ik al 3 dagen thuis met de griep :S
Goeiemiddag, wat een sneeuw, van mij mag het wel weer ophouden, ook al ben ik al 3 dagen thuis met de griep :S
Citaat van Mrblonde op 11 december 2017, 14:22@ShadowMaster Al sinds het begon met sneeuwen ben ik al buiten te vinden haha.
Persoonlijk, vindt ik het erg fijn om lekker buiten te lopen met dit weer en paden te nemen waar ik normaal gesproken niet loop.In ieder geval wens ik je ook veel beterschap!
@ShadowMaster Al sinds het begon met sneeuwen ben ik al buiten te vinden haha.
Persoonlijk, vindt ik het erg fijn om lekker buiten te lopen met dit weer en paden te nemen waar ik normaal gesproken niet loop.
In ieder geval wens ik je ook veel beterschap!
Citaat van Trizomu op 11 december 2017, 23:32Nog even een mooi nieuwsbericht over Big Brother geplaatst (voor Nederlanders, maar ook iets om in de gaten te houden door de Belgen), na een rondje STO, voor het slapen. Goede nacht allemaal
Nog even een mooi nieuwsbericht over Big Brother geplaatst (voor Nederlanders, maar ook iets om in de gaten te houden door de Belgen), na een rondje STO, voor het slapen. Goede nacht allemaal