Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.626 of 2.047Volgende

Ja ik vraag mij wel eens af of ze het niet bijhouden. Het is nu mijn 7de? Keer. Bel elk jaar met hetzelfde verhaal. Misschien de mazzel dat ze ook een fusie hebben gehad. Maar de kids kunnen weer Nick Junior kijken. 

Peppa big staat op :P

Goedemorgen!

Mogge allemaal :)

11 uur geleden zei Duken:

Zoals elk jaar weer gebeld met Ziggo om mijn abonnement op te zeggen. Daarna een aanbieding gekregen, 6 maanden helft van de prijs en 6 maanden Movies en series XL. Wel een jaartje lid blijven, maar volgens jaar bellen we weer :P

Fijne avond!!

Dat doe ik ook altijd ieder jaar. 'Ik heb een mooie aanbieding bij provider A gezien, mogelijk stap ik over.' Nou, dan komen ze wel met leuke aanbiedingen. 6 maanden voor 35 euro p/m + tv pakket naar keuze. Of 6 maanden voor de helft van de huidige prijs + Movies en series XL.

Ik ga verder met een handleiding, voordat ik ontslagen wordt. :sweat:
De afgelopen week een soort writersblock. 

Een fijne avond allemaal! 

Avond allemaal :)

Ontslagen? Nee joh, je wordt alleen op nonactief gezet :P

Rustig aan kerel, :)

Ik ga Pitten..... Ben gaaarrrrr

Oh nee, niet weer! :cry::D:cry:

Ik heb het onderwerp veranderd, iets wat meer past bij de website. En iets waar ik meer van weet, dat schrijft een stuk makkelijker.

Welterusten allemaal!

Hahah zo blijf je bezig. Wat zal het straks een geweldige handleiding worden. Dat kan nu bijna niet anders ^_^

Fijne middag allemaal!

Avond allemaal :)

Een goede avond allen!

Een drukke dag gehad. De handleiding is zowaar af. Al is het geen handleiding noch een review... ik denk dat het toch een zeer passend artikel is voor de website.
Ik zal het morgenmiddag aan je doorsturen @Duken

Een goed weekend allemaal! :)

Je bent een held!!!! Dan moet ik toch ook mijn review afmaken :)

Dank je mehmeh!

Hele fijna avond, ik ga de strooi opkloppen

VorigePage 1.626 of 2.047Volgende