Café de Download
Citaat van Meh Meh op 7 november 2017, 18:02Een goede avond allemaal! Ik ga weer verder met de handleiding en moet nog wat afgooien bij iemand.
Hopelijk heb ik de handleiding vandaag af...
Een goede avond allemaal! Ik ga weer verder met de handleiding en moet nog wat afgooien bij iemand.
Hopelijk heb ik de handleiding vandaag af...
Citaat van Meh Meh op 7 november 2017, 20:00Avond. Ik ben bang dat de handleiding nog even op zich laat wachten.
Lijkt nog nergens op.
Writersblockgeitersblock.
Avond. Ik ben bang dat de handleiding nog even op zich laat wachten. Lijkt nog nergens op.
Writersblock geitersblock.
Citaat van Meh Meh op 7 november 2017, 21:39Bedankt, @Duken Ik ga er mee aan de slag.
Het is een lastig onderwerp, ik wil het laagdrempelig maakt het moeilijk om te schrijven.Een goedenacht allemaal, ik ga vroeg onder de hooi.
Bedankt, @Duken Ik ga er mee aan de slag.
Het is een lastig onderwerp, ik wil het laagdrempelig maakt het moeilijk om te schrijven.
Een goedenacht allemaal, ik ga vroeg onder de hooi.
Citaat van Duken op 8 november 2017, 20:07Zoals elk jaar weer gebeld met Ziggo om mijn abonnement op te zeggen. Daarna een aanbieding gekregen, 6 maanden helft van de prijs en 6 maanden Movies en series XL. Wel een jaartje lid blijven, maar volgens jaar bellen we weer
Fijne avond!!
Zoals elk jaar weer gebeld met Ziggo om mijn abonnement op te zeggen. Daarna een aanbieding gekregen, 6 maanden helft van de prijs en 6 maanden Movies en series XL. Wel een jaartje lid blijven, maar volgens jaar bellen we weer
Fijne avond!!
Citaat van Meh Meh op 8 november 2017, 21:09Dat deed ik ook elke keer! En het werkte 4 jaar lang, toen het niet meer werkte ben ik overgestapt op KPN. En een jaar later weer teruggegaan.
Met de telco's werkt het net zo. Ooit zelfs een nieuwe smartphone en 200 korting gehad.
Dat deed ik ook elke keer! En het werkte 4 jaar lang, toen het niet meer werkte ben ik overgestapt op KPN. En een jaar later weer teruggegaan.
Met de telco's werkt het net zo. Ooit zelfs een nieuwe smartphone en 200 korting gehad.