Café de Download
Citaat van Meh Meh op 6 november 2017, 09:11Hunt for the Wilderpeople was redelijk te doen. Ik geef 'm een ruime 6.
Een fijne dag allemaal!
Hunt for the Wilderpeople was redelijk te doen. Ik geef 'm een ruime 6.
Een fijne dag allemaal!
Citaat van ShadowMaster op 6 november 2017, 10:0754 minuten geleden zei Meh Meh:Hunt for the Wilderpeople was redelijk te doen. Ik geef 'm een ruime 6.
Een fijne dag allemaal!
ik moet hem nog zien , heb hem ergens tussen de film collectie zitten, maar heb er nog zoveel te zien die ik nog niet heb gezien pffff (liggen nog stapels) orgineel + gekopieerde. gisteren where the heart is gekeken , eerst echt heel saai later werd het wel iets mooier , maar geef het een 6,5 https://www.moviemeter.nl/film/50
54 minuten geleden zei Meh Meh:Hunt for the Wilderpeople was redelijk te doen. Ik geef 'm een ruime 6.
Een fijne dag allemaal!
ik moet hem nog zien , heb hem ergens tussen de film collectie zitten, maar heb er nog zoveel te zien die ik nog niet heb gezien pffff (liggen nog stapels) orgineel + gekopieerde. gisteren where the heart is gekeken , eerst echt heel saai later werd het wel iets mooier , maar geef het een 6,5 https://www.moviemeter.nl/film/50
Citaat van William op 6 november 2017, 19:29Avond allemaal. Het zeker koud. En wat neem je dan? Juist, heerlijke warme chocolademelk met wat rum en slagroom
Avond allemaal. Het zeker koud. En wat neem je dan? Juist, heerlijke warme chocolademelk met wat rum en slagroom
Citaat van Meh Meh op 6 november 2017, 19:58Echt koud is het nog niet maar vergeleken met een paar weken geleden wel.
Een elfstedentocht en een witte kerst zal het wel niet worden.Een fijne avond allemaal!
Echt koud is het nog niet maar vergeleken met een paar weken geleden wel.
Een elfstedentocht en een witte kerst zal het wel niet worden.
Een fijne avond allemaal!
Citaat van Meh Meh op 6 november 2017, 21:34Ik ga nog even aan de handleiding werken en dan weer een film kijken in mijn stal.
Welterusten allemaal!
Ik ga nog even aan de handleiding werken en dan weer een film kijken in mijn stal.
Welterusten allemaal!
Citaat van Duken op 6 november 2017, 21:51Fijne avond! Ik maak deze week de review af van de elephone S8.
Maken we samen wat moois.
Truste!
Fijne avond! Ik maak deze week de review af van de elephone S8. Maken we samen wat moois.
Truste!