Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.627 of 2.047Volgende

Ben erg benieuwd, @Meh Meh :)

Mogge allemaal.

Goedemorgen heren, weekend! Heerlijk

Ja, altijd fijn weekend. Zelfs als het weer niet denderend is.

Een fijn weekend! 

NB; ik stuur het artikel vanmiddag even door!

Middag allemaal.
Happy Singles Day :) Korting op producten is altijd leuk. Ik ga eens even kijken of ik wellicht nog iets leuks tegenkom.

Ik had er nog nooit van gehoord tot gisteren.  Waarschijnlijk een lucratieve dag voor webwinkels e.d. :D
Ik ga eens kijken of er korting is op opblaaspoppen. 

Een fijne avond allemaal! 

Avond allemaal :)

44 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik had er nog nooit van gehoord tot gisteren.  Waarschijnlijk een lucratieve dag voor webwinkels e.d. :D
Ik ga eens kijken of er korting is op opblaaspoppen. 

Een fijne avond allemaal! 

Alibaba:

Citaat

And…scene! The ninth annual 11.11 Global Shopping Festival is history, but what was the final GMV tally? The official number came in at RMB168.2 billion, or more than $25.3 billion—a whopping 39% higher than last year’s record-breaking number in renminbi terms.

And 90% of that came from mobile. We’re going to wind down this live blog, but a full wrap-up is under way. Look for that soon. And thanks for tuning in!

Echt niet normaal dat bedrag. Het record van vorig jaar was al na 12 uur verbroken.

Fascinerend. 25 miljard dollar... :huh: 
De Chinezen hebben de VS al lang en breed ingehaald als de leidende economische wereldmacht. 

25 miljard?! En 90 procent mobile. Dat is ook niet normaal. Dan kunnen toch bijna geen dure aankopen zijn dan? 

Fijne avond, ik ga slazzzzzzzzzz

Ja, wat zou de waarde zijn van een gemiddelde bestelling? 

Tot morgen allemaal. Ik ga in mijn stal de eerste aflevering van Stranger Things eens kijken. :D:gek::D

Bij mij staat Stranger Things ook op de planning. Ik zit nu nog even in de laatste Walking Dead. Stranger Things heeft nu ook een gratis Android game https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bonusxp.legend

Afbeeldingsresultaat voor Stranger Things: The Game

VorigePage 1.627 of 2.047Volgende