Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.582 of 2.047Volgende

Middag allemaal :)

21 minuten geleden zei Meh Meh:

Eh, heeft iemand anders last van het niet kunnen verzenden van outlook mail?
Ik krijg een melding  als ik mail wil versturen: "your message will be sent but we're not quite ready. check back in a couple of minutes"
Volgens allestoringen.nl ben ik niet de enige met outlook bagger.

Lukt niet middels outlook.com maar wel met een email client, Thunderbird. :huh:

Same here. Ik kan geen mail ontvangen en verzenden. Zowel via Outlook.com als via Airmail op me iMac en iPhone.

Tweakers: Outlook.com-gebruikers hebben te maken met e-mailstoring

Ja, ik las het net op meerdere websites. Het lijkt een wereldwijd probleem te zijn, waar sommige live/hotmail/outlook gebruikers geen last van hebben.
Gelukkig heb ik nog een paar oude postduiven voor de belangrijkste berichten. :gek:

Toch kwalijk dat Microsoft dit een paar keer per jaar heeft. Het is dan wel dezelfde dag verholpen maar toch. 

Google heeft het minder vaak, vrijwel nooit :P

Google verslaafde :P 

Moet zeggen dat ik het ook heerlijk vind werken. Gebruik alleen voor de mail Microsoft (en Windows op mijn vaste PC).
Chromebook, Google Drive op telefoon laptop pc. Echt heerlijk!

Ja heerlijk! En Google photos is ook een verademing. Lekker automatisch back-ups en na een leuke dag een mooie animatie film. Google :heart:

Die animatie film heb ik uit staan. Maar de backup is wel fijn. SD kaartje heb ik (eigenlijk) bijna niet meer nodig. Alleen voor films of series nog. Maar die kijk liever op mijn PC of lappie.

Heb 100GB voor 2 jaar gekregen bij mijn Chomebook voor Drive, had daarvoor een 2eu abbo ervoor. Alle school stuff erin, heb ik dat ook altijd bij :) 

Ik heb totaal 1.3 TB bij Google. Ik betaal 9 euro nog iets in de maand voor een tb ruimte. De overige ruimte heb ik in de loop der jaren verdient ;)

Naar mijn backups werken ook automatisch naar Google drive. Prima product! Maar ik heb een Lichte voorkeur ;)

Hoe kun je nou weer ruimte verdienen?

Lichte voorkeur is nogal licht uitgedrukt :P;) 

Je kon vroeger met het activeren van dubbele authenticatie, account beveiliging, gebruik maken van inbox, review op maps etc ruimte verkrijgen. 

Maar nog tevreden met je chromebook Rikkert?

Ahh, nooit geweten.

Yup, gebruik het voornamelijk voor school zaken, of films.
Werkt heerlijk!

Moet wel ff wennen als ik van mijn monitor (34" widescreen) naar mijn Chromebook (14") ga :P 

VorigePage 1.582 of 2.047Volgende