Café de Download
Citaat van Duken op 19 september 2017, 04:57Wennen? Wat zou dat een verschil zijn......
ik heb thuis een 23inch widescreen. Dat is nog te overzien. Maar jij gaat van heeeeeel groot naar Ieniemienie klein.
Je Chromebook gebruik je er toch naast? Of ben je echt volledig overgestapt?
Wennen? Wat zou dat een verschil zijn...... ik heb thuis een 23inch widescreen. Dat is nog te overzien. Maar jij gaat van heeeeeel groot naar Ieniemienie klein.
Je Chromebook gebruik je er toch naast? Of ben je echt volledig overgestapt?
Citaat van Meh Meh op 19 september 2017, 08:52Ik heb een 24" scherm en zit soms noodgedwongen achter een 15" scherm. Ik kan ermee werken maar fijn is anders.
Ik heb een 24" scherm en zit soms noodgedwongen achter een 15" scherm. Ik kan ermee werken maar fijn is anders.
Citaat van Duken op 19 september 2017, 18:31Clash Royale en Clash of Clans....
ik heb ze beide moeten verwijderen, was er aan verslaafd. Geen kattepies die games, ze lijken wel tabak of alcohol.
Clash Royale en Clash of Clans....
ik heb ze beide moeten verwijderen, was er aan verslaafd. Geen kattepies die games, ze lijken wel tabak of alcohol.
Citaat van Meh Meh op 19 september 2017, 18:399 minuten geleden zei Rikkert.:Heeft er nog iemand een leuk spelletje voor op de telefoon?
Ik vind Stick War: Legacy een geniaal spel.
9 minuten geleden zei Rikkert.:Heeft er nog iemand een leuk spelletje voor op de telefoon?
Ik vind Stick War: Legacy een geniaal spel.
Citaat van Rikkert. op 19 september 2017, 18:53Heb clash vroeger al te veel gespeeld.
Stick War ook wel eens. Ga ik weer eens spelen thanks
Heb clash vroeger al te veel gespeeld.
Stick War ook wel eens. Ga ik weer eens spelen thanks
Citaat van Duken op 20 september 2017, 04:42Goedemorgen, wat vroeg...
Ik heb stickwars ook geïnstalleerd.... Even kijken of het wat is
Goedemorgen, wat vroeg...
Ik heb stickwars ook geïnstalleerd.... Even kijken of het wat is
Citaat van Meh Meh op 20 september 2017, 09:22Het is een erg simpel ogende game, maar de opzet is fantastisch.
Er zijn trouwens vele game apps waar in de Stickman voorkomen, sommige in FPS of Third person GTA style.
Maar zelf vind ik dit de enige die echt grappig is.Een fijne dag allemaal!
Het is een erg simpel ogende game, maar de opzet is fantastisch.
Er zijn trouwens vele game apps waar in de Stickman voorkomen, sommige in FPS of Third person GTA style.
Maar zelf vind ik dit de enige die echt grappig is.
Een fijne dag allemaal!