Café de Download
Citaat van William op 17 september 2017, 14:591 hour ago, Meh Meh said:Dat ik een andere OS zou moeten gebruiken, vele netwerk en internet protocols zou moeten vermijden en geen Javascript kan gebruiken.
Per dag bezoek ik minimaal 30 nieuwe websites, het zou veel gedoe zijn om iedere keer Javascript handmatig aan te moeten zetten.
Maar er zijn nog talloze andere dingen, ook afbeeldingen kan ik dan niet zomaar laden, daar valt ook veel gebruikers informatie uit te halen.
Het MAC en IP adres van een PC, router, modem, er zijn nog vele andere zaken waardoor ik nooit echt anoniem kan surfen.Ik deel je mening, het is waanzinnig hoeveel informatie bepaalde bedrijven verzamelen.
Maar het is ondoenlijk om dat te voorkomen, het zou zijn alsof ik in een kartonnen auto moet rijden, terwijl dat niet hoeft.
En mogelijk trekt een kartonnen auto zoveel aandacht dat het juist averechts werkt.Een fijne dag allemaal! Ik ga even nestelen, vannacht amper geslapen.
Mjah, ik weet het, ik doe ook gewoon moeilijk, ik ben gewoon een beetje een vreemde vogel en wellicht wat paranoide, ik leg ook gerust mijn id kaart in de magnetron om de RFID chip te deactiveren
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
1 hour ago, Meh Meh said:Dat ik een andere OS zou moeten gebruiken, vele netwerk en internet protocols zou moeten vermijden en geen Javascript kan gebruiken.
Per dag bezoek ik minimaal 30 nieuwe websites, het zou veel gedoe zijn om iedere keer Javascript handmatig aan te moeten zetten.
Maar er zijn nog talloze andere dingen, ook afbeeldingen kan ik dan niet zomaar laden, daar valt ook veel gebruikers informatie uit te halen.
Het MAC en IP adres van een PC, router, modem, er zijn nog vele andere zaken waardoor ik nooit echt anoniem kan surfen.Ik deel je mening, het is waanzinnig hoeveel informatie bepaalde bedrijven verzamelen.
Maar het is ondoenlijk om dat te voorkomen, het zou zijn alsof ik in een kartonnen auto moet rijden, terwijl dat niet hoeft.
En mogelijk trekt een kartonnen auto zoveel aandacht dat het juist averechts werkt.Een fijne dag allemaal! Ik ga even nestelen, vannacht amper geslapen.
Mjah, ik weet het, ik doe ook gewoon moeilijk, ik ben gewoon een beetje een vreemde vogel en wellicht wat paranoide, ik leg ook gerust mijn id kaart in de magnetron om de RFID chip te deactiveren
Citaat van Duken op 17 september 2017, 17:42Hahah mooi voorbeeld mehmeh.
Een kartonnen auto.
Ach paranoïde, tja we zijn allemaal wel een beetje vreemd. Daarom zijn we ook zo bezig met de techniek.
Hahah mooi voorbeeld mehmeh. Een kartonnen auto.
Ach paranoïde, tja we zijn allemaal wel een beetje vreemd. Daarom zijn we ook zo bezig met de techniek.
Citaat van Meh Meh op 17 september 2017, 17:482 uur geleden zei oʞᴉlʞ:Mjah, ik weet het, ik doe ook gewoon moeilijk, ik ben gewoon een beetje een vreemde vogel en wellicht wat paranoide, ik leg ook gerust mijn id kaart in de magnetron om de RFID chip te deactiveren
Net even opgezocht wat een RFID chip is, ik wist niet dat dat bestond.
In theorie kan men dus precies zien waar je bent als je een ID bij je hebt.Ik vind je trouwens niet paranoia, wat je zegt klopt, alleen kost het veel moeite aan daar rekening mee te houden.
2 uur geleden zei oʞᴉlʞ:Mjah, ik weet het, ik doe ook gewoon moeilijk, ik ben gewoon een beetje een vreemde vogel en wellicht wat paranoide, ik leg ook gerust mijn id kaart in de magnetron om de RFID chip te deactiveren
Net even opgezocht wat een RFID chip is, ik wist niet dat dat bestond.
In theorie kan men dus precies zien waar je bent als je een ID bij je hebt.
Ik vind je trouwens niet paranoia, wat je zegt klopt, alleen kost het veel moeite aan daar rekening mee te houden.
Citaat van William op 17 september 2017, 19:121 hour ago, Meh Meh said:Net even opgezocht wat een RFID chip is, ik wist niet dat dat bestond.
In theorie kan men dus precies zien waar je bent als je een ID bij je hebt.Ik vind je trouwens niet paranoia, wat je zegt klopt, alleen kost het veel moeite aan daar rekening mee te houden.
Klopt ja met die RFID chip, ze kunnen die op afstand altijd uitlezen, de eerste keer dat ik mijn ID in de magnetron legde vertelde ik mijn vrienden dat er een chip in hun ID kaart zat, geloofde ze niet, dus ik zeg wedden? Nou, weddenschap aangegaan, dat was echt al weet ik veel 15 jaar terug ofzo, toen net die nieuwe pasjes kwamen in plaats van die "zachte" id kaarten zeg maar, ik doe hem in de magnetron, gewoon op volle toeren en blijven kijken, binnen no time gewoon steekvlam uit mijn ID kaart die bijna de bovenkant van de magnetron raakte
Maar, als je hem gewoon erin doet op laagste stand paar keer paar seconden, dan is hij ook kapot maar ontploft hij niet, en gekke is, als die chip kapot is, niemand kraait er naar, ik kon gewoon nog naar de bank, in vliegtuig, alles, dus waarom zit hij er dan in vraag ik me af
1 hour ago, Meh Meh said:Net even opgezocht wat een RFID chip is, ik wist niet dat dat bestond.
Klopt ja met die RFID chip, ze kunnen die op afstand altijd uitlezen, de eerste keer dat ik mijn ID in de magnetron legde vertelde ik mijn vrienden dat er een chip in hun ID kaart zat, geloofde ze niet, dus ik zeg wedden? Nou, weddenschap aangegaan, dat was echt al weet ik veel 15 jaar terug ofzo, toen net die nieuwe pasjes kwamen in plaats van die "zachte" id kaarten zeg maar, ik doe hem in de magnetron, gewoon op volle toeren en blijven kijken, binnen no time gewoon steekvlam uit mijn ID kaart die bijna de bovenkant van de magnetron raakte
Maar, als je hem gewoon erin doet op laagste stand paar keer paar seconden, dan is hij ook kapot maar ontploft hij niet, en gekke is, als die chip kapot is, niemand kraait er naar, ik kon gewoon nog naar de bank, in vliegtuig, alles, dus waarom zit hij er dan in vraag ik me af
Citaat van Meh Meh op 17 september 2017, 20:29Nou, ik ga het niet nadoen. Vorige week zat hij al in de wasmachine, ik ga 'm nou niet drogen in de magnetron. Maar bedankt voor de informatie.
Nou, ik ga het niet nadoen. Vorige week zat hij al in de wasmachine, ik ga 'm nou niet drogen in de magnetron. Maar bedankt voor de informatie.
Citaat van Duken op 17 september 2017, 21:59Ja.. eindelijk... pfff. de review is online!
We hebben een review sectie dames en heren! Ik hoor graag eventuele op en aanmerkingen
https://www.duken.nl/forums/reviews/
Ja.. eindelijk... pfff. de review is online!
We hebben een review sectie dames en heren! Ik hoor graag eventuele op en aanmerkingen
https://www.duken.nl/forums/reviews/
Citaat van Meh Meh op 17 september 2017, 23:11Ik raad je aan om de review in het begin te promoten, voorpagina, spotlights, nieuwsbrief en social. Ziet er goed uit!
Dat ga ik nou nog even RB6 Siege spelen en daarna weer naar mijn mand. Een fijne dag allemaal.
Ik raad je aan om de review in het begin te promoten, voorpagina, spotlights, nieuwsbrief en social. Ziet er goed uit!
Dat ga ik nou nog even RB6 Siege spelen en daarna weer naar mijn mand. Een fijne dag allemaal.
Citaat van Duken op 18 september 2017, 09:51Dank je wel! Gaat nog best wat tijd in zitten maar ik ben erg tevreden met het resultaat.
Nieuwsbrief was toevallig vier dagen geleden verstuurd. Ik kan de leden niet blijven spammen
Dank je wel! Gaat nog best wat tijd in zitten maar ik ben erg tevreden met het resultaat.
Nieuwsbrief was toevallig vier dagen geleden verstuurd. Ik kan de leden niet blijven spammen
Citaat van Meh Meh op 18 september 2017, 13:59Eh, heeft iemand anders last van het niet kunnen verzenden van outlook mail?
Ik krijg een melding als ik mail wil versturen: "your message will be sent but we're not quite ready. check back in a couple of minutes"
Volgens allestoringen.nl ben ik niet de enige met outlook bagger.Lukt niet middels outlook.com maar wel met een email client, Thunderbird.
Eh, heeft iemand anders last van het niet kunnen verzenden van outlook mail?
Ik krijg een melding als ik mail wil versturen: "your message will be sent but we're not quite ready. check back in a couple of minutes"
Volgens allestoringen.nl ben ik niet de enige met outlook bagger.
Lukt niet middels outlook.com maar wel met een email client, Thunderbird.