Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.569 of 2.047Volgende

Ja ik had er ook een hoesje om, die boven het scherm uitsteekt. Echter dal hij dan net verkeerd gevallen zijn, of stak de tegel een beetje uit.

Ik hou graag van het nieuwste van het nieuwste. Dus ik geef het geld iets makkelijker uit aan een dure telefoon. Ik gebruik hem dan ook echt belachelijk veel, spelletjes internet socialmedia muziek films etc.

Maar dat neemt niet weg dat het inderdaad belachelijk veel geld is. Ik begrijp ook heel goed als mensen het niet willen betalen, want je kunt er veel leuke dingen mee doen ;)

En ja, de accu is bij veel telefoons een drama. Al moet ik zeggen dat mijn S8+ het redelijk makkelijk het einde van de dag red met redelijk veel use.

Ja, dat is ook mijn verhaal. Ik gebruik mijn smartphone vele uren per dag en heb graag de laatste modellen.
Maar de prijs is achterlijk en is inmiddels al 200 euro lager dan toen ik 'm kocht.

Met een goede cover van Otterbox kan je er met een tank overheen rijden. Deze is echt fantastisch maar dan is het uiterlijk gezien wel een ander toestel.

Dat is overigens nog een mooie cover ook. 

Ik zit ook te veel per dag op mijn toestel. Als je het omrekend wat je toestel per uur kost. Dan valt het nog mee, maar die eerste uitgave is zo heftig :) heb het even niet liggen. 

PS. Net Siege gespeeld... Mocht eerst een update binnenhalen van jawel.... 26 GB!!!!! Zouden ze vroeger nooit geloven :P

47 minuten geleden zei Duken:

PS. Net Siege gespeeld... Mocht eerst een update binnenhalen van jawel.... 26 GB!!!!! Zouden ze vroeger nooit geloven :P

Ja, ik wou gisteren even een game spelen, moest ik eerst die update downloaden. Was vanmorgen pas binnen... :D
Maar nu wel Operation Blood Orchid erbij. Ik heb je trouwens toegevoegd, misschien zien we elkaar binnenkort!

Gezellig! Ik speelde trouwens vreselijk slecht... Het lijkt wel alsof ik niet meer zo snel ben als die andere jongere spelers. Grrrr

Overwatch ging mij beter af ;)

Goedemorgen!

Ook mensen die PUBG (PLAYERUNKOWNS BATTEGROUND) spelen?

Vind het zelf een geweldig spelletje :)

Daarnaast beetje overwatch met vrienden, niet al te serieus en niet te casual, heerlijk.

Bij Siege is het waarschijnlijk goed te doen door de maps en mogelijkheden van alle ops te kennen.
Hand oog coördinatie is ook belangrijk maar een goede strategische kennis kan enorm veel helpen.
Momenteel lijkt het helemaal nergens op, ik verlies ontzettend veel maar dat is geen drama.

@Rikkert. Ik zal PUBG in de aankomende weken aanschaffen, lijkt mij een fantastische game, staat al maanden op mijn lijstje.
Ik wil eerst wat verder zien te komen met RBS.

PUBG zegt mij niks, ik zal me er ook eens in verdiepen. Anders schaf ik hem ook aan :)

Recenties zijn redelijk zie ik net maar niet uitstekend.
Ik denk er nog even over na, eerst wat verder komen met Siege.
Inmiddels heb ik mezelf al 4 keer (per ongeluk) opgeblazen. Drie keer voordat de aanval begon. :D

PUBG is nog in EARLY ACCES.

IK heb er wel vertrouwen in dat het spel alleen maar beter kan worden. Er zijn hier en daar wel wat bugs, maar ik vind het altijd vermakelijk, vooral als je met wat meerdere mensen speelt!

Heb het gekocht bij de launch (rond maart) en er al dik 80 uur in zitten :P

VorigePage 1.569 of 2.047Volgende