Café de Download
Citaat van Meh Meh op 5 september 2017, 19:44@Rikkert. Ik weet eigenlijk helemaal geen ene dr@l van Chromebooks, dus zout ik er niets over moeten zeggen.
Voor mailen, surfen e.d. lijkt het mij een uitstekende optie, zeker gezien de hardware specs, de batterijduur en stabiliteit van Chrome OS.
De nieuwste modellen zijn veel krachtiger dan wat ik enkele jaren geleden voorbij zag komen.Ja, @Duken theX2X is mijn Ubisoft nick. Mijn Steam nick is x2xing, al doe ik daar niet veel mee, ik heb er een hoop oude games mee gekocht die ik speelde op mijn oude PC.
@Rikkert. Ik weet eigenlijk helemaal geen ene dr@l van Chromebooks, dus zout ik er niets over moeten zeggen.
Voor mailen, surfen e.d. lijkt het mij een uitstekende optie, zeker gezien de hardware specs, de batterijduur en stabiliteit van Chrome OS.
De nieuwste modellen zijn veel krachtiger dan wat ik enkele jaren geleden voorbij zag komen.
Ja, @Duken theX2X is mijn Ubisoft nick. Mijn Steam nick is x2xing, al doe ik daar niet veel mee, ik heb er een hoop oude games mee gekocht die ik speelde op mijn oude PC.
Citaat van Rikkert. op 5 september 2017, 19:48@DukenDat is wel heel erg oud haha!
@Meh Meh Weinig moeilijks aan. Het is voornamelijk je chrome browser, met veel plugins.
Mijn gamelaptop woog een paar kilo, wat me iets te zwaar werd. Zo'n ding weegt niet veel, dus ideaal om overal mee naar toe te nemen!
Straks met een unlimited phone abo lekker de hele tijd tetheren, is het 'altijd online' gedeelte helemaal geen probleem meer
@DukenDat is wel heel erg oud haha!
@Meh Meh Weinig moeilijks aan. Het is voornamelijk je chrome browser, met veel plugins.
Mijn gamelaptop woog een paar kilo, wat me iets te zwaar werd. Zo'n ding weegt niet veel, dus ideaal om overal mee naar toe te nemen!
Straks met een unlimited phone abo lekker de hele tijd tetheren, is het 'altijd online' gedeelte helemaal geen probleem meer
Citaat van Meh Meh op 5 september 2017, 19:57Handig, helemaal niet verkeerd, @Rikkert..
Zelf zou ik dingen zoals Photoshop missen maar dat heeft niet iedereen altijd nodig.
Handig, helemaal niet verkeerd, @Rikkert..
Zelf zou ik dingen zoals Photoshop missen maar dat heeft niet iedereen altijd nodig.
Citaat van Meh Meh op 5 september 2017, 20:0346 minuten geleden zei Rikkert.:Daar houden we van, iets dat sneller wordt ipv langzamer!
Ik laat het je weten
![]()
Nou, sommige mensen zijn anders maar wat blij als hun schoonmoeder langzamer word...
Een van de mooiste dingen vandaag de dag vind ik de technologische vooruitgang.
Van de commodore 64 met een 64 kB processor waar ik om moest vechten met mijn broertje tot i9 processors nu.
De smartphone bestaat pas 10 jaar. De ontwikkeling van bepaalde zaken gaat ineens zo snel, prachtig om te zien.
46 minuten geleden zei Rikkert.:Daar houden we van, iets dat sneller wordt ipv langzamer!
Ik laat het je weten
![]()
Nou, sommige mensen zijn anders maar wat blij als hun schoonmoeder langzamer word...
Een van de mooiste dingen vandaag de dag vind ik de technologische vooruitgang.
Van de commodore 64 met een 64 kB processor waar ik om moest vechten met mijn broertje tot i9 processors nu.
De smartphone bestaat pas 10 jaar. De ontwikkeling van bepaalde zaken gaat ineens zo snel, prachtig om te zien.
Citaat van Rikkert. op 5 september 2017, 20:08Inderdaad, verbaas me nog steeds soms hoe snel het kan gaan.
Ik wacht nog met smart op een onbreekbare telefoon. Mijn smartphone wou de vloer knuffelen, vloer wees hem af. Telefoon heeft nu een mooie spinnenweb :/
Inderdaad, verbaas me nog steeds soms hoe snel het kan gaan.
Ik wacht nog met smart op een onbreekbare telefoon. Mijn smartphone wou de vloer knuffelen, vloer wees hem af. Telefoon heeft nu een mooie spinnenweb :/
Citaat van Meh Meh op 5 september 2017, 23:55Ja, dat is altijd ontzettend balen. En belachelijk, ze doen het gewoon express. Ik heb de S8+ maar het glas is breekbaarder dan van zijn voorgangers.
Als het glas breekt moet ik honderden euro's lappen voor een nieuw scherm. Meeste mensen doen dat niet en kopen een nieuwe telefoon na een half jaar naar een spinnenweb gekeken te hebben.
Als Samsung en Apple onbreekbare telefoons zouden uitbrengen (met normale updates) verkopen ze bijna niets meer. Want zo ontzettend vernieuwend zijn de nieuwere modellen niet.Waar ik niet op kan wachten is een onbreekbare, oprolbare smartphone, die zichzelf oplaad met een beamer erin, VR en 3D projectie op een muur.
AI waar we nu alleen nog maar van kunnen dromen, een ontzettend handige virtuele assistent waar men echt wat aan heeft.
Geen irritante gizmo zooi inclusief eigen, nutteloze knop zoals Samsungs bloatware Bixby BS op mijn S8+
De S8 is mooi maar zeker niet waard wat ik ervoor heb gelapt, zonde van het geld. Dat was genoeg Gegargamel voor vandaag.Een fijne dag allemaal.
Ja, dat is altijd ontzettend balen. En belachelijk, ze doen het gewoon express. Ik heb de S8+ maar het glas is breekbaarder dan van zijn voorgangers.
Als het glas breekt moet ik honderden euro's lappen voor een nieuw scherm. Meeste mensen doen dat niet en kopen een nieuwe telefoon na een half jaar naar een spinnenweb gekeken te hebben.
Als Samsung en Apple onbreekbare telefoons zouden uitbrengen (met normale updates) verkopen ze bijna niets meer. Want zo ontzettend vernieuwend zijn de nieuwere modellen niet.
Waar ik niet op kan wachten is een onbreekbare, oprolbare smartphone, die zichzelf oplaad met een beamer erin, VR en 3D projectie op een muur.
AI waar we nu alleen nog maar van kunnen dromen, een ontzettend handige virtuele assistent waar men echt wat aan heeft.
Geen irritante gizmo zooi inclusief eigen, nutteloze knop zoals Samsungs bloatware Bixby BS op mijn S8+
De S8 is mooi maar zeker niet waard wat ik ervoor heb gelapt, zonde van het geld. Dat was genoeg Gegargamel voor vandaag.
Een fijne dag allemaal.
Citaat van Rikkert. op 6 september 2017, 07:27Heb ook de S8+, alhoewel het een vreselijk mooi toestel is, was die belachelijk duur.
Note 8 (enige toevoeging een S Pen!) wordt zelfs 1000 euro. Kun je een leuke laptop, tv, instap PC van kopen. Hell, je kunt er zelfs een autootje van kopen!
Heb ook de S8+, alhoewel het een vreselijk mooi toestel is, was die belachelijk duur.
Note 8 (enige toevoeging een S Pen!) wordt zelfs 1000 euro. Kun je een leuke laptop, tv, instap PC van kopen. Hell, je kunt er zelfs een autootje van kopen!
Citaat van Duken op 6 september 2017, 07:54Ik werk nog met die drama dtek50 (https://tweakers.net/pricewatch/570553/blackberry-dtek50-zwart.html ) traag rot toestel met ellendige batterij. Nu aan het kijken voor de Lenovo P2 ivm de grote accu. Het liefst heb ik ook een S7 of S8 maar die zijn zo duur... Echt bizar. En die leuke acties van (heel) vroeger heb je niet meer met toestellen voor de helft van de prijs bij je abonnement.
De foto kwaliteit van de S7 en S8 komt als beste uit de bus. De Lenovo P2 heeft een camera voor de sier
![]()
Ik heb altijd van die bumper hoesjes om mijn toestel. Dat maakt ze vreselijk lelijk maar bij mij stuiteren ze nogal eens. En die bumper hoesjes red ze tot nu tot nog altijd
Ik werk nog met die drama dtek50 (https://tweakers.net/pricewatch/570553/blackberry-dtek50-zwart.html ) traag rot toestel met ellendige batterij. Nu aan het kijken voor de Lenovo P2 ivm de grote accu. Het liefst heb ik ook een S7 of S8 maar die zijn zo duur... Echt bizar. En die leuke acties van (heel) vroeger heb je niet meer met toestellen voor de helft van de prijs bij je abonnement.
De foto kwaliteit van de S7 en S8 komt als beste uit de bus. De Lenovo P2 heeft een camera voor de sier
Ik heb altijd van die bumper hoesjes om mijn toestel. Dat maakt ze vreselijk lelijk maar bij mij stuiteren ze nogal eens. En die bumper hoesjes red ze tot nu tot nog altijd