Café de Download
Citaat van Duken op 4 september 2017, 14:01Inderdaad goedemiddag is het alweer. Wat een lekker zonnetje nog even. De nieuwe top 10 is uit
Inderdaad goedemiddag is het alweer. Wat een lekker zonnetje nog even. De nieuwe top 10 is uit
Citaat van Trizomu op 4 september 2017, 15:3810 uur geleden zei Duken:Wat leuk
Geen energie meer nu ? Wat voor genre draai je?
Goedemorgen!
3 uur geleden zei downloadfreak:Goedemorgen!
Ja @Trizomu the day after kan altijd wat vermoeiend en zwaar uitpakken. Leuk dat je ook echt draait, dat doe ik je niet na.
De energie stond gisteren nog op een laag pitje, maar is nu reeds veel beter en de bier meter staat nu helemaal op leeg, daar ik draai in een privé-club laat het me de ruimte om toch iets te experimenteren tegen de plaatsen waar ik vroeger draaide. De muziekstijl is daardoor ook ietwat veranderd en is nu als volgt: alle stijlen van House gecombineerd met Trance / Tech Trance / Full On (Goa) / Retro en dit alles variërend van 128 bpm tot 135 bpm en alles aan cd kwaliteit, wat dus zegt dat ik afgestapt ben van vinyl naar MP3 dat ik draai met Virtual DJ Pro. Dit alles in een Privé Club die pas opent omstreeks 21 h, waardoor het ook al een ander publiek is die varieert in de leeftijd beginnend van 20 tot ..... terwijl ikzelf wel 53 ben. De eerste avond was heel stil begonnen (was onaangekondigd, en meer bedoelt als try out) dus moest het op dat moment eerder komen van mond tot mond reclame en dit terwijl in de nabij privé club het een vol huis was. Dit veranderde al heel snel naar een vol huis omstreeks 23h en duurde tot 05 h in de morgen. Trouwens binnen 14 dagen doe ik het opnieuw en is het wel aangekondigd dus zal het uitkijken worden hoe het dan zal zijn. Het was leuk maar vermoeiend daar het ook een aantal jaartjes geleden was dat ik het nog gedaan had omdat ik een jaar of 5 officieel gestopt was, rekeninghoudend dat ik dit reeds doe/deed vanaf mijn 15 jarige leeftijd. Maar we gaan er met volle moed en goesting er tegen aan de 16e deze maand.
10 uur geleden zei Duken:Wat leuk
Geen energie meer nu ? Wat voor genre draai je?
Goedemorgen!
3 uur geleden zei downloadfreak:Goedemorgen!
Ja @Trizomu the day after kan altijd wat vermoeiend en zwaar uitpakken. Leuk dat je ook echt draait, dat doe ik je niet na.
De energie stond gisteren nog op een laag pitje, maar is nu reeds veel beter en de bier meter staat nu helemaal op leeg, daar ik draai in een privé-club laat het me de ruimte om toch iets te experimenteren tegen de plaatsen waar ik vroeger draaide. De muziekstijl is daardoor ook ietwat veranderd en is nu als volgt: alle stijlen van House gecombineerd met Trance / Tech Trance / Full On (Goa) / Retro en dit alles variërend van 128 bpm tot 135 bpm en alles aan cd kwaliteit, wat dus zegt dat ik afgestapt ben van vinyl naar MP3 dat ik draai met Virtual DJ Pro. Dit alles in een Privé Club die pas opent omstreeks 21 h, waardoor het ook al een ander publiek is die varieert in de leeftijd beginnend van 20 tot ..... terwijl ikzelf wel 53 ben. De eerste avond was heel stil begonnen (was onaangekondigd, en meer bedoelt als try out) dus moest het op dat moment eerder komen van mond tot mond reclame en dit terwijl in de nabij privé club het een vol huis was. Dit veranderde al heel snel naar een vol huis omstreeks 23h en duurde tot 05 h in de morgen. Trouwens binnen 14 dagen doe ik het opnieuw en is het wel aangekondigd dus zal het uitkijken worden hoe het dan zal zijn. Het was leuk maar vermoeiend daar het ook een aantal jaartjes geleden was dat ik het nog gedaan had omdat ik een jaar of 5 officieel gestopt was, rekeninghoudend dat ik dit reeds doe/deed vanaf mijn 15 jarige leeftijd. Maar we gaan er met volle moed en goesting er tegen aan de 16e deze maand.
Citaat van Duken op 4 september 2017, 18:18Wat een goed verhaal, klinkt als een geweldige avond. BPM is volgens mij iets van snelheid van de muziek... Tot zover gaat mijn kennis. Oja en bits ivm de kwaliteit.
Maar ik ben benieuwd naar je volgende draai avond. Lijkt mij super om een keer te doen, mensen op je muziek laten dansen. Dat lukt niet zomaar
Wat een goed verhaal, klinkt als een geweldige avond. BPM is volgens mij iets van snelheid van de muziek... Tot zover gaat mijn kennis. Oja en bits ivm de kwaliteit.
Maar ik ben benieuwd naar je volgende draai avond. Lijkt mij super om een keer te doen, mensen op je muziek laten dansen. Dat lukt niet zomaar
Citaat van Meh Meh op 5 september 2017, 15:17Op 3-9-2017 om 23:11 zei Duken:Ja siege is geweldig! Wat is je Ubisoft Nick? Dan voeg ik je even toe. Kunnen we een keer samen schieten, we komen elkaar vast een keer tegelijk online tegen.
Speel je heb ook via steam? Anders even mij adden. Nick Dukennl
Truste!
Mijn nick is TheX2X ik heb ook Steam, alleen maak ik daar zeer weinig gebruik van. Kan ik Siege ook toevoegen aan Steam?
Mijn stats zijn trouwens dramatisch slecht... ik moet de single player mode eigenlijk eerst afronden maar daar vind ik weinig aan.
De multiplayer mode is veel leuker, alleen is mijn oma daar waarschijnlijk nog beter in. Oefening baart kunst, hoop ik...
Op 3-9-2017 om 23:11 zei Duken:Ja siege is geweldig! Wat is je Ubisoft Nick? Dan voeg ik je even toe. Kunnen we een keer samen schieten, we komen elkaar vast een keer tegelijk online tegen.
Speel je heb ook via steam? Anders even mij adden. Nick Dukennl
Truste!
Mijn nick is TheX2X ik heb ook Steam, alleen maak ik daar zeer weinig gebruik van. Kan ik Siege ook toevoegen aan Steam?
Mijn stats zijn trouwens dramatisch slecht... ik moet de single player mode eigenlijk eerst afronden maar daar vind ik weinig aan.
De multiplayer mode is veel leuker, alleen is mijn oma daar waarschijnlijk nog beter in. Oefening baart kunst, hoop ik...
Citaat van Meh Meh op 5 september 2017, 15:2010 minuten geleden zei Rikkert.:Ik heb een Chromebook gekocht. Vandaag binnengekomen.
Hoop dat die een beetje bevalt
Nooit gekocht omdat ik dan zou vastzitten aan 1 OS en een beperkte hoeveelheid programma's.
Daarentegen heb je wel een redelijk snelle laptop voor een schappelijke prijs.
Ik ben nieuwsgierig of hij bevalt!
10 minuten geleden zei Rikkert.:Ik heb een Chromebook gekocht. Vandaag binnengekomen.
Hoop dat die een beetje bevalt
Nooit gekocht omdat ik dan zou vastzitten aan 1 OS en een beperkte hoeveelheid programma's.
Daarentegen heb je wel een redelijk snelle laptop voor een schappelijke prijs.
Ik ben nieuwsgierig of hij bevalt!
Citaat van Rikkert. op 5 september 2017, 15:24Ik weet dat onze DukeN er al jaren een heeft, en er voor zover ik weet, altijd tevreden mee was.
Aangezien ik nu een krachtige desktop heb, was mijn gamelaptop overbodig. Maar had toch wel een laptop nodig.
Chomebooks zijn inderdaad niet te duur. Al heb je tegenwoordig wel meer luxe versies, waardoor je alsnog richting de 1000 euro kunt gaan....
Ik weet dat onze DukeN er al jaren een heeft, en er voor zover ik weet, altijd tevreden mee was.
Aangezien ik nu een krachtige desktop heb, was mijn gamelaptop overbodig. Maar had toch wel een laptop nodig.
Chomebooks zijn inderdaad niet te duur. Al heb je tegenwoordig wel meer luxe versies, waardoor je alsnog richting de 1000 euro kunt gaan....
Citaat van Duken op 5 september 2017, 19:08Geweldig @Rikkert. .
Mijn eerste ( de eerste uitgebrachte chromebook ) staat nog steeds te loeien bij mijn schoonopa. Uber OS. Die man heeft nooit problemen.
Ik heb thuis twee Acer c720 staan. Die draaien nu ook al 3 jaar zOnder problemen.
Het kan mijn desktop niet vervangen maar ik zit meer op mijn chromebook als op de desktop.op vakantie gaan ze ook mee voor de kids. Films erop en een batterij van 8 uur.
Ik ben verzot op Chrome os. Helaas heeft mijn Acer geen andriod apps. Anders konden de kids op vakantie nog wat leuke games spelen.
@Meh Meh wat is anders je Ubisoft is? Of is dat thex2x?
Geweldig @Rikkert. . Mijn eerste ( de eerste uitgebrachte chromebook ) staat nog steeds te loeien bij mijn schoonopa. Uber OS. Die man heeft nooit problemen.
Ik heb thuis twee Acer c720 staan. Die draaien nu ook al 3 jaar zOnder problemen.
Het kan mijn desktop niet vervangen maar ik zit meer op mijn chromebook als op de desktop.op vakantie gaan ze ook mee voor de kids. Films erop en een batterij van 8 uur.
Ik ben verzot op Chrome os. Helaas heeft mijn Acer geen andriod apps. Anders konden de kids op vakantie nog wat leuke games spelen.
@Meh Meh wat is anders je Ubisoft is? Of is dat thex2x?
Citaat van Rikkert. op 5 september 2017, 19:09Ik dacht al dat je dol enthousiast was
Mijn acer kan wel Android apps installeren, eens kijken hoe dat werkt.
Net In Dev Mode gezet. Nu nog zoeken naar de instelling 'Unkown Sources' wat een zoek werk hehe. Maar werkt tot nu toe wel lekker snel
EDIT: Optie gevonden, nu lekker popcorn time erop knallen
![]()
Ik dacht al dat je dol enthousiast was
Mijn acer kan wel Android apps installeren, eens kijken hoe dat werkt.
Net In Dev Mode gezet. Nu nog zoeken naar de instelling 'Unkown Sources' wat een zoek werk hehe. Maar werkt tot nu toe wel lekker snel
EDIT: Optie gevonden, nu lekker popcorn time erop knallen
Citaat van Duken op 5 september 2017, 19:14En mijn ervaring is dat hij sneller word in de loop der tijd. Heel vreemd, maar Chrome os wordt steeds weer geoptimaliseerd.
Ik ben benieuwd naar je Android apps ervaring.
En mijn ervaring is dat hij sneller word in de loop der tijd. Heel vreemd, maar Chrome os wordt steeds weer geoptimaliseerd.
Ik ben benieuwd naar je Android apps ervaring.