Café de Download
Citaat van Meh Meh op 2 september 2017, 20:5011 uur geleden zei Duken:Wat fijn kliko!
Ik ben ook weer thuis
Het mooie weer is meegenomen. Geen dank
Gefeliciteerd, je hebt nu precies 1000 maal waardering @Duken
11 uur geleden zei Duken:Wat fijn kliko!
Ik ben ook weer thuis
Het mooie weer is meegenomen. Geen dank
Gefeliciteerd, je hebt nu precies 1000 maal waardering @Duken
Citaat van ShadowMaster op 3 september 2017, 15:437 uur geleden zei Duken:Woei!!! Ik ga mijzelf verwennen met een heerlijk ontbijtje.
1000+
Dank je mehmeh!
gefeliciteerd hoor met je 1000 waarderingen
![]()
7 uur geleden zei Duken:Woei!!! Ik ga mijzelf verwennen met een heerlijk ontbijtje.
1000+
Dank je mehmeh!
gefeliciteerd hoor met je 1000 waarderingen
Citaat van Duken op 3 september 2017, 17:50Dank je wel @ShadowMaster .
Het Weekend en vakanties weer voorbij. De normale weken beginnen weer.
@Meh Meh hoe bevalt je monster pc?
Dank je wel @ShadowMaster .
Het Weekend en vakanties weer voorbij. De normale weken beginnen weer.
@Meh Meh hoe bevalt je monster pc?
Citaat van Meh Meh op 3 september 2017, 19:09Uitstekend @Duken Ik zit binnen 3 seconden op de desktop.
Morgen moet ik Photoshop en enkele andere Adobe programma's installeren, dan zie ik pas wat ik er met studies en werk mee kan.
Maar met games is het fantastisch, ik ben behoorlijk verslaafd aan Rainbow Six Siege, erg cool de multiplayer mode.
Uitstekend @Duken Ik zit binnen 3 seconden op de desktop.
Morgen moet ik Photoshop en enkele andere Adobe programma's installeren, dan zie ik pas wat ik er met studies en werk mee kan.
Maar met games is het fantastisch, ik ben behoorlijk verslaafd aan Rainbow Six Siege, erg cool de multiplayer mode.
Citaat van Duken op 3 september 2017, 21:11Ja siege is geweldig! Wat is je Ubisoft Nick? Dan voeg ik je even toe. Kunnen we een keer samen schieten, we komen elkaar vast een keer tegelijk online tegen.
Speel je heb ook via steam? Anders even mij adden. Nick Dukennl
Truste!
Ja siege is geweldig! Wat is je Ubisoft Nick? Dan voeg ik je even toe. Kunnen we een keer samen schieten, we komen elkaar vast een keer tegelijk online tegen.
Speel je heb ook via steam? Anders even mij adden. Nick Dukennl
Truste!
Citaat van Trizomu op 3 september 2017, 22:13Gisteren nog maar eens opnieuw begonnen met draaien als dj , in een Privé club, en de foto is het resultaat vandaag.
Gisteren nog maar eens opnieuw begonnen met draaien als dj , in een Privé club, en de foto is het resultaat vandaag.
Citaat van downloadfreak op 4 september 2017, 11:16Goedemorgen!
Ja @Trizomu the day after kan altijd wat vermoeiend en zwaar uitpakken. Leuk dat je ook echt draait, dat doe ik je niet na.
Edit: alhoewel ik vandaag al bezig ben geweest en al zeker flink wat koffie op heb moet ik bekennen dat het me was ontschoten dat het al middag is. Vandaar bij deze een correctie: goedemiddag!
Goedemorgen!
Ja @Trizomu the day after kan altijd wat vermoeiend en zwaar uitpakken. Leuk dat je ook echt draait, dat doe ik je niet na.
Edit: alhoewel ik vandaag al bezig ben geweest en al zeker flink wat koffie op heb moet ik bekennen dat het me was ontschoten dat het al middag is. Vandaar bij deze een correctie: goedemiddag!