Café de Download
Citaat van Duken op 27 augustus 2017, 16:45Je hebt de 1000 bijdragen behaald!!!! Gefeliciteerd
Dan heb je echt flink wat leden geholpen. Je bent een heel fijn en actief lid. Al 7 jaar lid en sinds een jaartje nu mod. Ik ben erg blij met je,
en nogmaals bedankt namens mijzelf en alle leden die je hebt kunnen voorzien van informatie.
Je hebt de 1000 bijdragen behaald!!!! Gefeliciteerd
Dan heb je echt flink wat leden geholpen. Je bent een heel fijn en actief lid. Al 7 jaar lid en sinds een jaartje nu mod. Ik ben erg blij met je, en nogmaals bedankt namens mijzelf en alle leden die je hebt kunnen voorzien van informatie.
Citaat van ShadowMaster op 27 augustus 2017, 19:47van harte gefeliciteerd met je promotie
@Trizomu
van harte gefeliciteerd met je promotie @Trizomu
Citaat van Duken op 28 augustus 2017, 06:17Goedemorgen!!! Laatste weekje vakantie. Vanavond laatste game of thrones, en ik moet nog een weekje wachten om te kijken
Goedemorgen!!! Laatste weekje vakantie. Vanavond laatste game of thrones, en ik moet nog een weekje wachten om te kijken
Citaat van Duken op 30 augustus 2017, 07:47Vandaag weer wat nieuws plaatsen op Duken
top 10 en iets over download boetes.
Goedemorgen!!!!
Vandaag weer wat nieuws plaatsen op Duken top 10 en iets over download boetes.
Goedemorgen!!!!
Citaat van William op 30 augustus 2017, 21:29Nou, naast het oneindige hoesten, begin ik weer beetje op te knappen, volgens mij hoest ik de komende maanden sowieso nog de longen uit me lijf maar voel me iig niet zo rot meer als laatst
Niet meer misselijk, koortsig, duizelig, niet meer 100x naar de plee per dag en geen koppijn meer woohoooo
Nou, naast het oneindige hoesten, begin ik weer beetje op te knappen, volgens mij hoest ik de komende maanden sowieso nog de longen uit me lijf maar voel me iig niet zo rot meer als laatst
Niet meer misselijk, koortsig, duizelig, niet meer 100x naar de plee per dag en geen koppijn meer woohoooo
Citaat van Meh Meh op 2 september 2017, 17:34Mooi Kliko, beterschap! Hopelijk is de vakantie bevallen, @Duken?
Ik ben de laatste tijd niet veel op het forum geweest. Ben erg druk met studies en het onderhouden/opzetten van websites.
Als er een melding binnenkomt, over spam of iets dergelijks op het forum zal ik wel z.s.m. een kijkje nemen!Een fijn weekend allemaal!
Mooi Kliko, beterschap! Hopelijk is de vakantie bevallen, @Duken?
Ik ben de laatste tijd niet veel op het forum geweest. Ben erg druk met studies en het onderhouden/opzetten van websites.
Als er een melding binnenkomt, over spam of iets dergelijks op het forum zal ik wel z.s.m. een kijkje nemen!
Een fijn weekend allemaal!