Café de Download
Citaat van ShadowMaster op 26 augustus 2017, 17:282 uur geleden zei Duken:inderdaad heel warm duken, zou ik ook niet volhouden vindt 25 graden meer dan genoeg
2 uur geleden zei Duken:
inderdaad heel warm duken, zou ik ook niet volhouden vindt 25 graden meer dan genoeg
Citaat van Meh Meh op 26 augustus 2017, 17:42Ja, ik ook. 25 graden is lekker, mits je niet onder een zwart dak zit waar de hele dag de zon op staat. Dat heb ik...
Voor het weer had je niet op vakantie hoeven gaan @Duken Het is hier behoorlijk warm.
Ja, ik ook. 25 graden is lekker, mits je niet onder een zwart dak zit waar de hele dag de zon op staat. Dat heb ik...
Voor het weer had je niet op vakantie hoeven gaan @Duken Het is hier behoorlijk warm.
Citaat van Meh Meh op 26 augustus 2017, 21:53Sapperdeflap, ik dacht ik ga even Rainbow Six Siege proberen. Na de installatie van dik 14 GB, word er nu nog eens 21GB download... Ik kijk er morgen maar naar denk ik.
Welterusten allen!
Sapperdeflap, ik dacht ik ga even Rainbow Six Siege proberen. Na de installatie van dik 14 GB, word er nu nog eens 21GB download... Ik kijk er morgen maar naar denk ik.
Welterusten allen!
Citaat van Duken op 27 augustus 2017, 05:29Goedemorgen. De temperatuur is nu beter om 07.30.
Een patch van 21 GB... Dat kan even duren. Maar het is het waard. Laat even weten wat je er van vind. Ik ben benieuwd. Elke kill voelt uniek.
Goedemorgen. De temperatuur is nu beter om 07.30.
Een patch van 21 GB... Dat kan even duren. Maar het is het waard. Laat even weten wat je er van vind. Ik ben benieuwd. Elke kill voelt uniek.
Citaat van Meh Meh op 27 augustus 2017, 09:10Goedemorgen allemaal!
Rainbow Six Siege was toch redelijk snel binnen, iets van 4 uur. Vannacht heb ik een demo van The Division gedownload, die was ruim 40 GB.
Als dat de demo is, vraag ik mij af hoe groot de complete game wel niet is. Meer GB kan volgens mij alleen maar goed zijn. Ik ga nu eens kijken naar Rainbow Six.
Goedemorgen allemaal!
Rainbow Six Siege was toch redelijk snel binnen, iets van 4 uur. Vannacht heb ik een demo van The Division gedownload, die was ruim 40 GB.
Als dat de demo is, vraag ik mij af hoe groot de complete game wel niet is. Meer GB kan volgens mij alleen maar goed zijn. Ik ga nu eens kijken naar Rainbow Six.
Citaat van Trizomu op 27 augustus 2017, 16:41Woehoe, net gezien dat ik level 10 bereikt heb op Duken.NL
. Gisteren feestje gehad en nu een beetje ziek, maar geen kater.
Woehoe, net gezien dat ik level 10 bereikt heb op Duken.NL . Gisteren feestje gehad en nu een beetje ziek, maar geen kater.