Café de Download
Citaat van Meh Meh op 7 september 2017, 16:42Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding.
We zien elkaar daar, @Rikkert.Een fijne avond allemaal.
Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding.
We zien elkaar daar, @Rikkert.
Een fijne avond allemaal.
Citaat van Duken op 7 september 2017, 18:381 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding.
Hij is nog 30 euro, net even de prijzig voor mij
Ik wacht heel even af op een actie. Zoveel game ik ook niet en Overwatch en Siege hebben nog even de voorkeur Maar ik hou PUB wel in de gaten. Ziet er wel tof uit namelijk.
1 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb net PlayerUnknown's Battlegrounds gekocht op Steam, waarschijnlijk is de game morgen binnen. Inbelverbinding.
Hij is nog 30 euro, net even de prijzig voor mij Ik wacht heel even af op een actie. Zoveel game ik ook niet en Overwatch en Siege hebben nog even de voorkeur Maar ik hou PUB wel in de gaten. Ziet er wel tof uit namelijk.
Citaat van Meh Meh op 7 september 2017, 18:47Nee, @Rikkert. maar ik heb mij net aangesloten. Mijn nick is x2xing op Steam.
@DukenIk denk dat PlayerUnknown's Battlegrounds nog duurder zou kunnen worden. Dit is een pre release, die nog niet helemaal stabiel is.
Ik dacht trouwens hetzelfde. Siege is een game waar ik veel tijd aan besteed en ik wil Overwatch ook nog proberen.
Maar ik had nog wat tegoed van Steam, heb ik voorlopig genoeg games.
Nee, @Rikkert. maar ik heb mij net aangesloten. Mijn nick is x2xing op Steam.
@DukenIk denk dat PlayerUnknown's Battlegrounds nog duurder zou kunnen worden. Dit is een pre release, die nog niet helemaal stabiel is.
Ik dacht trouwens hetzelfde. Siege is een game waar ik veel tijd aan besteed en ik wil Overwatch ook nog proberen.
Maar ik had nog wat tegoed van Steam, heb ik voorlopig genoeg games.
Citaat van Rikkert. op 7 september 2017, 19:47@Duken Over android apps. Het werkt, popcorn time werkt goed. Sommige apps kun je mee scalen waardoor het eigenlijk een grote tablet app wordt (je begrijpt me wel
)
Al heb je ook apps die niet mee willen scalen zoals deze (even gedownload als test:)
Maar het werkt wel, alleen is het een beetje klein. Heb het nog niet met veel meer apps gebruikt. MX Player en popcorntime scalen wel iig!
@Duken Over android apps. Het werkt, popcorn time werkt goed. Sommige apps kun je mee scalen waardoor het eigenlijk een grote tablet app wordt (je begrijpt me wel )
Al heb je ook apps die niet mee willen scalen zoals deze (even gedownload als test:)
Maar het werkt wel, alleen is het een beetje klein. Heb het nog niet met veel meer apps gebruikt. MX Player en popcorntime scalen wel iig!
Citaat van Meh Meh op 7 september 2017, 20:17Hij is bijna binnen @Rikkert.
Viel wel mee, test server en de game zijn bij elkaar ongeveer 13GB.
Maar dan zal ik zo wel weer een patch moeten downloaden van 40GB...
Hij is bijna binnen @Rikkert.
Viel wel mee, test server en de game zijn bij elkaar ongeveer 13GB.
Maar dan zal ik zo wel weer een patch moeten downloaden van 40GB...
Citaat van Duken op 7 september 2017, 20:29Hahahahah!!!! Die fotoshop skills . Super
zelfs mijn Avatar HD
Lig ik met een glimlach onder de dekens en ga ik slapen. Bedankt @Rikkert.!!!!
De game hou ik dan even in de gaten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij duurder wordt .
Hahahahah!!!! Die fotoshop skills . Super zelfs mijn Avatar HD
Lig ik met een glimlach onder de dekens en ga ik slapen. Bedankt @Rikkert.!!!!
De game hou ik dan even in de gaten. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij duurder wordt .