Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.559 of 2.047Volgende

Mogge allemaal.

8 uur geleden zei Meh Meh:

Ik zou er niet naar toe gaan om met een grote tas naar buiten te gaan, dat is inderdaad wat te prijzig.
Ik zou er enkele cadeau's voor kennissen/familie meenemen. Hoewel Harrods meer van dat soort aparte/luxe dingen heeft.

Ik ging er in eerste instantie ook niet naar binnen om wat te kopen. Ik wou het prachtige winkeltje op dat moment enkel van binnen zien.

Heerlijk ruiken aan bijvoorbeeld de crèmes en zeepjes hoort daar dan ook bij.

8 uur geleden zei Duken:

Dan mag hij wel heel lekker smeren ;) Maar ach, als je in Londen bent hoort dat er wel een beetje bij. Voel je je toch wat meer kerel als we dat op onze zachte wangetjes smeren :P

Ik had toevallig scheercrème en een aftershave balsem nodig. Dus dan sta je daar in de winkel, en ik begon toen te twijfelen. Koop ik hier een aantal dingen, of bestel ik het in Nederland.

Uiteindelijk voor het eerste gekozen. Heb gekozen voor Arlington scheercrème, Windsor scheercrème en Windsor aftershave balsem.

Super toch, echt een cadeautje voor jezelf vanuit Londen. 

Ik denk ook dat het een stuk beter en lekkerder is als die Gillette meuk. :)

1 uur geleden zei Duken:

Super toch, echt een cadeautje voor jezelf vanuit Londen. 

Ik denk ook dat het een stuk beter en lekkerder is als die Gillette meuk. :)

Zo is dat. Ik kan weer even vooruit. Die Gillette scheerschuim en gel vind ik persoonlijk helemaal niks.

Het stond nog op me lijstje om te bezoeken: Een bezoekje aan Churchill War Rooms. Het is er helaas niet van gekomen.

Klinkt allemaal erg goed, zou ik ook opzoeken. Maar waar ik helemaal niet tegen kan is massa's toeristen, enorme afknappert. Lijkt me dat je daar niet aan ontkomt op de meeste plekken in London.

Goedenacht

Goedenacht Rikkert :)

Mogge allemaal :)

Goedesmorgens allen. :)

Mogge allemaal.

Goedemorgen @Monkie en anderen!

Een fijne dag allen. :)

VorigePage 1.559 of 2.047Volgende