Café de Download
Citaat van Duken op 21 augustus 2017, 18:216 uur geleden zei Meh Meh:Goedemiddag! Hoe lang ben je onderweg geweest?
12 uur..... Maar nu wel 31 graden in Frankrijk
en een internet bundel !!!! Woei EU!
6 uur geleden zei Meh Meh:Goedemiddag! Hoe lang ben je onderweg geweest?
12 uur..... Maar nu wel 31 graden in Frankrijk en een internet bundel !!!! Woei EU!
Citaat van Meh Meh op 21 augustus 2017, 20:0812 uurtjes is goed te doen. 31 graden iets minder. Ik vind 21 graden met een lichte (liefst niet stinkende) wind altijd perfect.
Veel plezier!Slaap lekker allemaal.
12 uurtjes is goed te doen. 31 graden iets minder. Ik vind 21 graden met een lichte (liefst niet stinkende) wind altijd perfect.
Veel plezier!
Slaap lekker allemaal.
Citaat van William op 22 augustus 2017, 06:06Mogge allemaal
11 uur geleden zei Duken:12 uur..... Maar nu wel 31 graden in Frankrijk
Heerlijk. Dat je binnen de EU je internet bundel zonder problemen kunt gebruiken, is inderdaad fijn.
Mogge allemaal
11 uur geleden zei Duken:12 uur..... Maar nu wel 31 graden in Frankrijk
Heerlijk. Dat je binnen de EU je internet bundel zonder problemen kunt gebruiken, is inderdaad fijn.
Citaat van Duken op 22 augustus 2017, 06:20Ja van Vodafone heb ik normaal 5 GB plus extra 5 GB ivm Ziggo combi en de eerste drie maanden onbeperkt.
Ik zit nu in mijn derde maand onbeperkt en dan krijg je in het buitenland 10 GB. Perfecte te doen
Wel veel maar ik kan lekker Spotify streamen. En op duken kijken
Ja van Vodafone heb ik normaal 5 GB plus extra 5 GB ivm Ziggo combi en de eerste drie maanden onbeperkt.
Ik zit nu in mijn derde maand onbeperkt en dan krijg je in het buitenland 10 GB. Perfecte te doen
Wel veel maar ik kan lekker Spotify streamen. En op duken kijken