Café de Download
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 09:27dit soort verhalen zijn wel mooi stukjes voor horrorfilms (of heb ik het mis)?
dit soort verhalen zijn wel mooi stukjes voor horrorfilms (of heb ik het mis)?
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 09:32mmmmmmmmmmmmm en de naam van het boek heet: DukeN.nl griezelverhalen voor om onder de dekens te lezen met een zaklamp. en als je denkt dat je hem uit hebt denk je dat het hetzelfde gebeurt als wat er met het hoofdpersoon gebeurde in het griezelverhaal. Wow
lang titel dan wil ik wel per woord betaald worden :
mmmmmmmmmmmmm en de naam van het boek heet: DukeN.nl griezelverhalen voor om onder de dekens te lezen met een zaklamp. en als je denkt dat je hem uit hebt denk je dat het hetzelfde gebeurt als wat er met het hoofdpersoon gebeurde in het griezelverhaal. Wow lang titel dan wil ik wel per woord betaald worden :
Citaat van Schaapje op 7 maart 2009, 20:09wel grappig om zo'n topic aan te maken
ik zat vorig jaar met de vakantie in de auto en toen was ik in slaap gevallen.
Ik droomde dat het raam kapot was en niet meer dicht wilde.
En ja hoor, even later toen was ie kapot en hij wilde niet meer dicht, (hij zat half dicht :s)
dat was best creepy, ik droomde het en het kwam uit
wel grappig om zo'n topic aan te maken
En ja hoor, even later toen was ie kapot en hij wilde niet meer dicht, (hij zat half dicht :s)
Citaat van William op 7 maart 2009, 20:37Misschien een Topic maken voor zulke verhalen... Neppe en Echte xD
Dat is waarschijnlijk een paar uurtjes actief en daarna kijkt niemand er meer naar.
Misschien een Topic maken voor zulke verhalen... Neppe en Echte xD
Dat is waarschijnlijk een paar uurtjes actief en daarna kijkt niemand er meer naar.
Citaat van Farid. op 7 maart 2009, 20:43wel grappig om zo'n topic aan te maken
heb ik ook wel eens, dan zegt iemand een zin, bijv. 'Ik ga nu even wat snoep halen'. En dan heb ik dat eerder gedroomd. :-[
wel grappig om zo'n topic aan te maken
heb ik ook wel eens, dan zegt iemand een zin, bijv. 'Ik ga nu even wat snoep halen'. En dan heb ik dat eerder gedroomd. :-[