Café de Download
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 09:10lol wat ik gisteren heb gehoord was raar:
ze vroegen (bij mij op school) zich af dat als er minder straatverlichting is, gaat dan het verkrachtingspercentage dan omhoog??? ik dacht van :-[ :-[ :-[
hoe verzin je het??????
lol wat ik gisteren heb gehoord was raar:
ze vroegen (bij mij op school) zich af dat als er minder straatverlichting is, gaat dan het verkrachtingspercentage dan omhoog??? ik dacht van :-[ :-[ :-[
hoe verzin je het??????
Citaat van Demo op 7 maart 2009, 09:14lol wat ik gisteren heb gehoord was raar:
hoe verzin je het??????
zit wel wat in eigenlijk...
bij mij is gisternacht iets best wel vreemds gebeurt, m'n licht ging opeens aan in mijn kamer :-[
hoe verzin je het??????
bij mij is gisternacht iets best wel vreemds gebeurt, m'n licht ging opeens aan in mijn kamer :-[
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 09:18lol wat ik gisteren heb gehoord was raar:
hoe verzin je het??????
ik heb iets wat nog raarder was bij mij midden in de nacht ging zomaar me tv aan. of me wekker ging zomaar af terwijl ik hem op 6.30 am had gezet. of dan belden ze ons midden in de nacht maar er was niemand aan de lijn. mmmmmm lijkt wel een beetje op scenes van een horrofilm
hoe verzin je het??????
ik heb iets wat nog raarder was bij mij midden in de nacht ging zomaar me tv aan. of me wekker ging zomaar af terwijl ik hem op 6.30 am had gezet. of dan belden ze ons midden in de nacht maar er was niemand aan de lijn. mmmmmm lijkt wel een beetje op scenes van een horrofilm
Citaat van William op 7 maart 2009, 09:23Ja wou ik ook net zeggen lol ;D Tijdje terug ging 's nachts in ons dorp de stroom uit, en ik had ook al een nachtmerrie. Even later ging de huistelefoon piepen omdat ie niet was opgeladen en werd ik wakker, en ging er geen een lamp of wat meer aan, had alleen nog dat LED lampje op mijn mobiel die ik gebruikte. En wat ook vreemd was, ik had helemaal geen verbinding op me mobiel 'alleen noodoproep'. Ik voelde me er niet echt prettig bij, kwam ook omdat ik ook nog een nachtmerrie had die niet al te leuk was ;D
Ja wou ik ook net zeggen lol ;D Tijdje terug ging 's nachts in ons dorp de stroom uit, en ik had ook al een nachtmerrie. Even later ging de huistelefoon piepen omdat ie niet was opgeladen en werd ik wakker, en ging er geen een lamp of wat meer aan, had alleen nog dat LED lampje op mijn mobiel die ik gebruikte. En wat ook vreemd was, ik had helemaal geen verbinding op me mobiel 'alleen noodoproep'. Ik voelde me er niet echt prettig bij, kwam ook omdat ik ook nog een nachtmerrie had die niet al te leuk was ;D