Café de Download
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 21:55zooooo net ff lekker film gekeken en ik ben alleen met me zusje thuis. Me ouders koen rond 11.30 uur thuis..... nou nu alleen nog maar en man met een hockeymasker en een kettingzaag en dan heb je een mooi horrofilm
zooooo net ff lekker film gekeken en ik ben alleen met me zusje thuis. Me ouders koen rond 11.30 uur thuis..... nou nu alleen nog maar en man met een hockeymasker en een kettingzaag en dan heb je een mooi horrofilm
Citaat van Demo op 7 maart 2009, 22:20oof net m'n eerste film in high def gezien, m'n neefje was jarig en zij hebben een hdtv van zo'n 1,5m in doorsnee, best huge
... de film was gone in 60 seconds, best vet in HD
oof net m'n eerste film in high def gezien, m'n neefje was jarig en zij hebben een hdtv van zo'n 1,5m in doorsnee, best huge ... de film was gone in 60 seconds, best vet in HD
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 22:23lol jij hebt mazzel met HD. ik moet het nog met een oude beeldbuis doen :'(
lol jij hebt mazzel met HD. ik moet het nog met een oude beeldbuis doen :'(
Citaat van Tom op 7 maart 2009, 22:25Hij heeft dus geen HD-tv, alleen zijn familie. 1,5 meter is trouwens best groot, dan heb je een 47" scherm of zo... Dan zit je op... 1 meter 20 of iets in die richting.
Hij heeft dus geen HD-tv, alleen zijn familie. 1,5 meter is trouwens best groot, dan heb je een 47" scherm of zo... Dan zit je op... 1 meter 20 of iets in die richting.
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 22:30maar toch HD :
:
:
maar toch HD : :
:
Citaat van William op 7 maart 2009, 23:27vage avond gehad, ik zal het eens uitleggen.
Iemand kwam met die site http://www.peteranswers.com/ dat je iets moest vragen en dat het dan uitkomt. Nou het kwam dus allemaal uit. Echt freaky. Even later vertelde hij mij hoe het zat. Je moet bij Petition . typen dan kom er een P en dan het antwoord typen. probeer maar, bijvoorbeeld "kees". Dan doe je bij Question: Wie heeft er een trampoline voor zijn verjaardag gekregen
, dan komt er dus kees te staan.
Nou dus wij hadden een maat wijsgemaakt dat hij maar 18 werd. Hij zat daar dus serieus te janken op de bank. Toen hadden we het hem maar verteld. Was eigenlijk toch best lullig :s
vage avond gehad, ik zal het eens uitleggen.
Iemand kwam met die site http://www.peteranswers.com/ dat je iets moest vragen en dat het dan uitkomt. Nou het kwam dus allemaal uit. Echt freaky. Even later vertelde hij mij hoe het zat. Je moet bij Petition . typen dan kom er een P en dan het antwoord typen. probeer maar, bijvoorbeeld "kees". Dan doe je bij Question: Wie heeft er een trampoline voor zijn verjaardag gekregen , dan komt er dus kees te staan.
Nou dus wij hadden een maat wijsgemaakt dat hij maar 18 werd. Hij zat daar dus serieus te janken op de bank. Toen hadden we het hem maar verteld. Was eigenlijk toch best lullig :s
Citaat van Robin op 8 maart 2009, 02:34Ja daar moet je echt mee oppassen hoor! Kan heel freaky overkomen voor mensen die daar in geloven.
Ja daar moet je echt mee oppassen hoor! Kan heel freaky overkomen voor mensen die daar in geloven.
Citaat van Zombymario op 8 maart 2009, 12:22mmmmmmm duistere krachten op een website. lijkt mijn geen zuivere koffie :
mmmmmmm duistere krachten op een website. lijkt mijn geen zuivere koffie :