Café de Download
Citaat van Rikkert. op 27 maart 2014, 13:49Krijg mijn chromecast dus niet.. PostNL zegt dat die nu is bezorgd. Handtekening is gezet. (Handtekening komt ook met niemand overeen hier..)
Alleen is door niemand hier aangenomen.
Lekker dan.....
Krijg mijn chromecast dus niet.. PostNL zegt dat die nu is bezorgd. Handtekening is gezet. (Handtekening komt ook met niemand overeen hier..)
Alleen is door niemand hier aangenomen.
Lekker dan.....
Citaat van Releases op 27 maart 2014, 14:24Krijg mijn chromecast dus niet.. PostNL zegt dat die nu is bezorgd. Handtekening is gezet. (Handtekening komt ook met niemand overeen hier..)Alleen is door niemand hier aangenomen.
Lekker dan.....
Check voor de zekerheid je buren even. Wellicht dat die de krabbel hebben gezet en de bezorgen niet het niet thuis kaartje door de bus heeft gedaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Krijg mijn chromecast dus niet.. PostNL zegt dat die nu is bezorgd. Handtekening is gezet. (Handtekening komt ook met niemand overeen hier..)Alleen is door niemand hier aangenomen.
Lekker dan.....
Check voor de zekerheid je buren even. Wellicht dat die de krabbel hebben gezet en de bezorgen niet het niet thuis kaartje door de bus heeft gedaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 27 maart 2014, 18:19Yup was inderdaad het geval.
Nooit eerder gebeurd dat er geen kaartje in de bus is gedaan
Straks/morgen maar even proberen
Yup was inderdaad het geval.
Nooit eerder gebeurd dat er geen kaartje in de bus is gedaan
Straks/morgen maar even proberen
Citaat van DukeNPDA op 29 maart 2014, 08:43Gisteren een ouderwetse lan op het Werk. Met 14 man gamen.... Oude games als HALO, soldier of Fortune, gta 2.... Briljant. Gewoon portable simpele snelle games.
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Gisteren een ouderwetse lan op het Werk. Met 14 man gamen.... Oude games als HALO, soldier of Fortune, gta 2.... Briljant. Gewoon portable simpele snelle games.
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Zombymario op 29 maart 2014, 10:20GTA 2 en Halo CE op LAN is geweldig
GTA 2 en Halo CE op LAN is geweldig
Citaat van Zombymario op 2 april 2014, 13:32Ik weet nog wel dat er zo'n Rainbow Road map was van MK64, die was leuk
Ik weet nog wel dat er zo'n Rainbow Road map was van MK64, die was leuk
Citaat van Farid. op 2 april 2014, 21:19Vandaag m'n mistlampen gewrapped in gele folie. Vind het geslaagd eruit zien.
Binnenkort RS koplampen oppikken en inbouwen.
Vandaag m'n mistlampen gewrapped in gele folie. Vind het geslaagd eruit zien.
Binnenkort RS koplampen oppikken en inbouwen.