Café de Download
Citaat van Wous op 21 maart 2014, 12:44Oh, helemaal gemist! Ik dacht dat Apple airplay als enige streaming vorm op de iOS apparaten wou houden. Toch blijf ik bij Airplay, aangezien ik toch al een Apple TV heb staan. Chromecast is wel een stuk goedkoper voor als ik een keer iets nieuws wil kopen
Oh, helemaal gemist! Ik dacht dat Apple airplay als enige streaming vorm op de iOS apparaten wou houden. Toch blijf ik bij Airplay, aangezien ik toch al een Apple TV heb staan. Chromecast is wel een stuk goedkoper voor als ik een keer iets nieuws wil kopen
Citaat van Deeeemy op 23 maart 2014, 19:21Geld is dan toch eindelijk van m'n rekening af. Toch een stukje teleurstelling.
Verstuurd van mijn GT-I9505
Geld is dan toch eindelijk van m'n rekening af. Toch een stukje teleurstelling.
Citaat van Deeeemy op 23 maart 2014, 21:24Haha van die schoenen bedoel je?Sent from my Sony Xperia Z
Ja haha! Zal wel een storing of zo geweest zijn?
Haha van die schoenen bedoel je?Sent from my Sony Xperia Z
Ja haha! Zal wel een storing of zo geweest zijn?
Citaat van Duken op 24 maart 2014, 11:49Erg blij met mijn Chromecastje! Werkt als de brandweer.
TV in de slaapkamer gaat zelf aan en op juiste input bij het activeren van casten op mijn telefoon
Erg blij met mijn Chromecastje! Werkt als de brandweer.
TV in de slaapkamer gaat zelf aan en op juiste input bij het activeren van casten op mijn telefoon
Citaat van Zombymario op 25 maart 2014, 20:55Wat ook handig kan zijn aan zo'n Chrome cast is bijvoorbeeld als je die Ziggo app erop weet te installeren, en dan kan je TV kijken zonder kabels te leggen
Wat ook handig kan zijn aan zo'n Chrome cast is bijvoorbeeld als je die Ziggo app erop weet te installeren, en dan kan je TV kijken zonder kabels te leggen
Citaat van T H W I T op 26 maart 2014, 21:11Wat ook handig kan zijn aan zo'n Chrome cast is bijvoorbeeld als je die Ziggo app erop weet te installeren, en dan kan je TV kijken zonder kabels te leggen
Nah, bij mij is die kwaliteit van de stream nooit echt HD ofzo, dus dan toch liever een kabeltje
Wat ook handig kan zijn aan zo'n Chrome cast is bijvoorbeeld als je die Ziggo app erop weet te installeren, en dan kan je TV kijken zonder kabels te leggen
Nah, bij mij is die kwaliteit van de stream nooit echt HD ofzo, dus dan toch liever een kabeltje
Citaat van Duken op 27 maart 2014, 12:59Ik ben zo blij met de Chromecast
In de keuken hangt een oud 19"scherm met VGA. Ik heb een HDMI naar VGA gekocht en daar de chromecast aan gekoppeld.
Beeld is dan geen breedbeeld maar wel goed te zien (1280x1024) . Zal voor de snelle TV, nieuws en gekkigheid. I love you Chromecast!
Ik ben zo blij met de Chromecast
In de keuken hangt een oud 19"scherm met VGA. Ik heb een HDMI naar VGA gekocht en daar de chromecast aan gekoppeld.
Beeld is dan geen breedbeeld maar wel goed te zien (1280x1024) . Zal voor de snelle TV, nieuws en gekkigheid. I love you Chromecast!
Citaat van Farid. op 27 maart 2014, 13:02Jesus. pffff. 20x op en neer lopen om zelf neergelegde bekabeling te testen op m'n stage. ben bekaf
Jesus. pffff. 20x op en neer lopen om zelf neergelegde bekabeling te testen op m'n stage. ben bekaf