wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.362 of 2.047Volgende

Oh, helemaal gemist! Ik dacht dat Apple airplay als enige streaming vorm op de iOS apparaten wou houden. Toch blijf ik bij Airplay, aangezien ik toch al een Apple TV heb staan. Chromecast is wel een stuk goedkoper voor als ik een keer iets nieuws wil kopen :)

Geld is dan toch eindelijk van m'n rekening af. Toch een stukje teleurstelling.

Verstuurd van mijn GT-I9505

Haha van die schoenen bedoel je?

Sent from my Sony Xperia Z

Haha van die schoenen bedoel je?

Sent from my Sony Xperia Z

Ja haha! Zal wel een storing of zo geweest zijn?

Verstuurd van mijn GT-I9505

Erg blij met mijn Chromecastje! Werkt als de brandweer.

TV in de slaapkamer gaat zelf aan en op juiste input bij het activeren van casten op mijn telefoon :D

Wat ook handig kan zijn aan zo'n Chrome cast is bijvoorbeeld als je die Ziggo app erop weet te installeren, en dan kan je TV kijken zonder kabels te leggen :P

Ik heb gisteren ook de Chromecast gekocht. Krijg hem morgen. Dus ben benieuwd!

Wat ook handig kan zijn aan zo'n Chrome cast is bijvoorbeeld als je die Ziggo app erop weet te installeren, en dan kan je TV kijken zonder kabels te leggen :P

Nah, bij mij is die kwaliteit van de stream nooit echt HD ofzo, dus dan toch liever een kabeltje :P

Ik ben zo blij met de Chromecast :)

In de keuken hangt een oud 19"scherm met VGA. Ik heb een HDMI naar VGA gekocht en daar de chromecast aan gekoppeld.

Beeld is dan geen breedbeeld maar wel goed te zien (1280x1024) . Zal voor de snelle TV, nieuws en gekkigheid. I love you Chromecast!

Jesus. pffff. 20x op en neer lopen om zelf neergelegde bekabeling te testen op m'n stage. ben bekaf :D

VorigePage 1.362 of 2.047Volgende