Café de Download
Citaat van Zombymario op 3 april 2014, 14:46Hebben hier al mensen die nieuwe snelheden van Ziggo, sommige schijnen die al te hebben
Hebben hier al mensen die nieuwe snelheden van Ziggo, sommige schijnen die al te hebben
Citaat van Farid. op 3 april 2014, 16:15Hebben hier al mensen die nieuwe snelheden van Ziggo, sommige schijnen die al te hebbenNop, helaas nog niet.
Ik wacht met smart op m'n 10mbit/s verhoging
Hebben hier al mensen die nieuwe snelheden van Ziggo, sommige schijnen die al te hebben
Nop, helaas nog niet.
Ik wacht met smart op m'n 10mbit/s verhoging
Citaat van T H W I T op 3 april 2014, 16:30Geloof toch echt dat dit pas vanaf 1 mei mogelijk is? Je dient dan wel zelf je modem te resetten, anders moet je enkele weken langer wachten omdat het geleidelijk wordt uitgerold.
Geloof toch echt dat dit pas vanaf 1 mei mogelijk is? Je dient dan wel zelf je modem te resetten, anders moet je enkele weken langer wachten omdat het geleidelijk wordt uitgerold.
Citaat van Releases op 3 april 2014, 17:30Er zijn wel mensen die de snelheid al hebben hoor.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Er zijn wel mensen die de snelheid al hebben hoor.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van Farid. op 4 april 2014, 15:38Gebeurt dit bij iedereen?Verstuurd van mijn GT-I9505
Lijkt me wel als ziggo abbonnee....
20 > 30
60 > 90
150 > 180 < van deze weet ik de exacte cijfers niet
Gebeurt dit bij iedereen?Verstuurd van mijn GT-I9505
Lijkt me wel als ziggo abbonnee....
20 > 30
60 > 90
150 > 180 < van deze weet ik de exacte cijfers niet
Citaat van Rikkert. op 5 april 2014, 10:07http://tweakers.net/...-per-1-mei.html
Je zat helemaal goed Farid!
http://tweakers.net/...-per-1-mei.html
Je zat helemaal goed Farid!
Citaat van Tom op 5 april 2014, 23:58Morgen helaas beginnen aan de terugreis naar Nederland. De klok gaat dan weer een uur vooruit, zwaar leven.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Morgen helaas beginnen aan de terugreis naar Nederland. De klok gaat dan weer een uur vooruit, zwaar leven.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk