Café de Download
Citaat van Tom op 3 januari 2014, 23:23Mijn reso vindt het erg prettig, Rik.
Wel wat downscaling, maar da's nog altijd beter dan upschaling van 1080p naar 1440p breed. Hoewel ze die reso ook hebben geïmplementeerd, toch?
Mijn reso vindt het erg prettig, Rik. Wel wat downscaling, maar da's nog altijd beter dan upschaling van 1080p naar 1440p breed. Hoewel ze die reso ook hebben geïmplementeerd, toch?
Citaat van Zombymario op 4 januari 2014, 11:38Goedemorgen.
Goedemorgen.
Citaat van Wous op 4 januari 2014, 12:04PS: YouTube heeft 4k codec uitgerolt.
Check dit eens op 4k. o.O
Mijn CPU kan de frames niet bijbenen, straks maar even op de TV proberen, ziet er wel geweldig uit!
PS: YouTube heeft 4k codec uitgerolt.
Check dit eens op 4k. o.O
Mijn CPU kan de frames niet bijbenen, straks maar even op de TV proberen, ziet er wel geweldig uit!
Citaat van PeaceFreak op 5 januari 2014, 17:48Van Gerwen is gister wereldkampioen darten geworden
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ja, heb jij ook de finale bekeken??
Het zijn toch weer die Hollanders.
Van Gerwen is gister wereldkampioen darten geworden
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ja, heb jij ook de finale bekeken??
Het zijn toch weer die Hollanders.
Citaat van Erwin. op 6 januari 2014, 17:47Tja de 1e 4 dagen na het weekend zijn zwaar, daarna gaat het wel weer
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Tja de 1e 4 dagen na het weekend zijn zwaar, daarna gaat het wel weer
Citaat van Farid. op 7 januari 2014, 16:03Tja de 1e 4 dagen na het weekend zijn zwaar, daarna gaat het wel weer![]()
Haha klinkt heeeeeel erg bekend! Sterkte met de komende dagen allemaal
Verstuurd vanaf m'n verse Moto G
Tja de 1e 4 dagen na het weekend zijn zwaar, daarna gaat het wel weer![]()
Haha klinkt heeeeeel erg bekend! Sterkte met de komende dagen allemaal
Verstuurd vanaf m'n verse Moto G
Citaat van shadowwatch op 7 januari 2014, 16:28Zoo mijn zware schoolweek zit er weer op
Zoo mijn zware schoolweek zit er weer op
Citaat van DukeNPDA op 7 januari 2014, 16:54Nu al? Grrrrrrrr goede oude tijd.... Pas dinsdag...... Duurt lang zo een week......
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Nu al? Grrrrrrrr goede oude tijd.... Pas dinsdag...... Duurt lang zo een week......
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Citaat van Erwin. op 7 januari 2014, 22:50Zo net thuis van een sony training, al even mogen spelen met de Z1 compact en de smart armband. Beide aangekondigt op de CES maar ik heb er al mee mogen spelen
Zo net thuis van een sony training, al even mogen spelen met de Z1 compact en de smart armband. Beide aangekondigt op de CES maar ik heb er al mee mogen spelen