Café de Download
Citaat van Rikkert. op 7 januari 2014, 23:23Vet man!
Zit ook een beetje te kijken wat er is aangekondigd.
Vind die nieuwe PC van razer er leuk uitzien. Ik ben er verliefd op o.o
(razerzone.com/christine)
Vet man!
Zit ook een beetje te kijken wat er is aangekondigd.
Vind die nieuwe PC van razer er leuk uitzien. Ik ben er verliefd op o.o
(razerzone.com/christine)
Citaat van Tom op 8 januari 2014, 08:36Ja, ziet er zeker wel mooi uit. Alleen, op plaatjes zal 'ie er wel beter uitzien dan in het echt.
Weet iemand nog een mooie skin voor de Note 3? Wat er standaard op zit is echt vreselijk...
Ja, ziet er zeker wel mooi uit. Alleen, op plaatjes zal 'ie er wel beter uitzien dan in het echt.
Weet iemand nog een mooie skin voor de Note 3? Wat er standaard op zit is echt vreselijk...
Citaat van Farid. op 8 januari 2014, 10:10Ja, ziet er zeker wel mooi uit. Alleen, op plaatjes zal 'ie er wel beter uitzien dan in het echt.![]()
Gooi er CM op of stock android. Touchwizz vind ik echt shit
Verstuurd vanaf m'n verse Moto G
Ja, ziet er zeker wel mooi uit. Alleen, op plaatjes zal 'ie er wel beter uitzien dan in het echt.![]()
Gooi er CM op of stock android. Touchwizz vind ik echt shit
Verstuurd vanaf m'n verse Moto G
Citaat van Zombymario op 8 januari 2014, 13:53Volgende week gaat het sneeuwen volgens nu.nl
Volgende week gaat het sneeuwen volgens nu.nl
Citaat van Zombymario op 10 januari 2014, 14:11Doe het maar om de bruidstaart te kunnen betalen?
Doe het maar om de bruidstaart te kunnen betalen?
Citaat van Duken op 13 januari 2014, 11:07Collega van mij had het ook al over die film.
Was het wat? Wil hem waarschijnlijk ook zien.
Maandag....
OLE!
Collega van mij had het ook al over die film.
Was het wat? Wil hem waarschijnlijk ook zien.
Maandag....
OLE!
Citaat van Wous op 13 januari 2014, 15:40Het wat zeker wat! Het is 1 van mijn favoriete films!
Het verhaal greep me wel echt, waardoor je de spanning van de acteurs zelf ook enigszins beleefd.
Niet voor niets dat de film voor een groot aantal prijzen is genomineerd!
Vergeet hem niet op 720 of 1080p te downloaden, sommige beelden zijn te mooi om op xvid te zien haha!
Het wat zeker wat! Het is 1 van mijn favoriete films!
Het verhaal greep me wel echt, waardoor je de spanning van de acteurs zelf ook enigszins beleefd.
Niet voor niets dat de film voor een groot aantal prijzen is genomineerd!
Vergeet hem niet op 720 of 1080p te downloaden, sommige beelden zijn te mooi om op xvid te zien haha!