Café de Download
Citaat van Deeeemy op 2 januari 2014, 21:08Eventjes iets anders; iemand die toevallig gehoord heeft van DerpTrolling?Ze hadden gisteren League of Legends, World of Tanks, EA servers, en nog wat dingen offline gehaald. Nu Runescape..
Vind het indrukwekkend wat ze allemaal kunnen. Alleen ook best zielig wat ze doen.
Voor de rest, fijne jaarwisseling allemaal!
Had hier ook last van, Runescape was een aardig poosje uit de lucht. Heb ook gehoord dat ze een heleboel accounts gehackt hadden.
Verstuurd van mijn GT-I9505
Eventjes iets anders; iemand die toevallig gehoord heeft van DerpTrolling?Ze hadden gisteren League of Legends, World of Tanks, EA servers, en nog wat dingen offline gehaald. Nu Runescape..
Vind het indrukwekkend wat ze allemaal kunnen. Alleen ook best zielig wat ze doen.
Voor de rest, fijne jaarwisseling allemaal!
Had hier ook last van, Runescape was een aardig poosje uit de lucht. Heb ook gehoord dat ze een heleboel accounts gehackt hadden.
Verstuurd van mijn GT-I9505
Citaat van Duken op 3 januari 2014, 09:04best knap dat een paar kerels zoveel games kunnen laten klappen om 1 persoon te pesten. Ik zou helemaal gek worden
best knap dat een paar kerels zoveel games kunnen laten klappen om 1 persoon te pesten. Ik zou helemaal gek worden
Citaat van Tom op 3 januari 2014, 09:26Zucht... Een ouder echtpaar komt niet opdagen op de poli. Kan ik twee uur voor me uit gaan zitten staren.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Zucht... Een ouder echtpaar komt niet opdagen op de poli. Kan ik twee uur voor me uit gaan zitten staren.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Duken op 3 januari 2014, 09:39Nou, dan loop je vanochtend tenminste niet uit
Als je je echt verveelt:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Moet je wel op een PC doen
Nou, dan loop je vanochtend tenminste niet uit
Als je je echt verveelt:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Moet je wel op een PC doen
Citaat van Rikkert. op 3 januari 2014, 19:11Ik ben er na 1 week mee gestopt.. Had toen al genoeg koekjes vond ik..
(Ben trouwens mijn hele progress kwijt op dat spel
zie ik net)
PS: YouTube heeft 4k codec uitgerolt.
Check dit eens op 4k. o.O
Ik ben er na 1 week mee gestopt.. Had toen al genoeg koekjes vond ik..
(Ben trouwens mijn hele progress kwijt op dat spel zie ik net)
PS: YouTube heeft 4k codec uitgerolt.
Check dit eens op 4k. o.O