do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.323 of 2.047Volgende

Ja had t gezien, maar ben er vergeten bij te vermelden dat ik de tv als pc beeldscherm ga gebruiken zodat ik ook vanaf mn bed tv kan kijken. Dus aangezien ik m op mijn pc aansluit heeft smart tv niet echt een voordeel voor mij;)

En in deze prijsklasse zijn de kwaliteitsverschillen volgens mij echt miniem.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Waarom wil je een platte tv, zwart-wit tv FTW :P , en kleuren-tv was ƒ2000, als we in 1960 zaten ;)

Het waait soms nog best wel hard.

Waarom wil je een platte tv, zwart-wit tv FTW :P , en kleuren-tv was ƒ2000, als we in 1960 zaten ;)

Het waait soms nog best wel hard.

En wattefuk heb jij gesmoked? :P

Haha, dan zou je voor de Samsung moeten gaan. Scheelt een paar Watt in verbruik en dan heb je geen onnodige features op je tv:)

Ik zie verder geen enkel verschil in schermen oid.

Haha, dan zou je voor de Samsung moeten gaan. Scheelt een paar Watt in verbruik en dan heb je geen onnodige features op je tv:)

Ik zie verder geen enkel verschil in schermen oid.

Nope me neither, thanks voor je input!

Ik ben het het met Zomby eens! Haha, wtf.

Ik weet verder echt niks van tv's, maar op het plaatje vind ik het ontwerp van de Philips er net wat strakker uit zien. :)

http://tweakers.net/...1792/categorie/

Zo kan je het iets makkelijker vergelijken :)

Persoonlijk zou ik voor de Samsung gaan vanwege de "picture in picture" functie, mits je deze kan gebruiken bij gewone kanalen. Ik heb ook wel eens gezien dat de pip functie alleen werkte vanaf een HDMI/scart bron en dat je daarlangs dan in het klein een kanaal kon zien.

Pip functie is erg handig wanneer je lastig gevallen wordt door reclame. Je ziet dan bijvoorbeeld rechtsonder in de hoek in het klein het kanaal naar keuze instellen en ondertussen kan je iets anders kijken, wanneer je ziet dat de reclame is afgelopen kan je weer terug.

Misschien het handigste om deze functie in de winkel te testen en om te kijken of het echt zo handig werkt, dan kan je het daarna altijd nog via internet bestellen mocht dit goedkoper zijn.

pip is echt handig. Hebben wij hier thuis op onze oude tv (met oud bedoel ik beeldbuis met scart only).

Reclame? Even zappen, en dan in de hoek kijken wanneer het terug is :P

Reclame? Even overschakelen op mijn pc haha. Naja ik kijk wel even. Dank voor jullie meningen:D

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/10/woezel_en_pip_haten_moslims.html

Wtf...

VorigePage 1.323 of 2.047Volgende