Café de Download
Citaat van T H W I T op 27 oktober 2013, 21:08Alles blijft ook staan na verlies, je verliest alleen wat munten en grondstoffen, zou wat zijn als je alles elke keer opnieuw op moet bouwen haha. Het leger wat je zelf maakt is alleen voor als jij zelf aanvalt. Je moet dmv kanonnen enz je fort verdedigen. Je stadhuis upgraden zorgt ervoor dat je weer meer verdedigingswapens kwijt kan 🙂
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Oh dat is gelukkig mee meevaller. Wel jammer dat je dan eigenlijk wel dus flink moet investeren in verdedigingswerk...
Alles blijft ook staan na verlies, je verliest alleen wat munten en grondstoffen, zou wat zijn als je alles elke keer opnieuw op moet bouwen haha. Het leger wat je zelf maakt is alleen voor als jij zelf aanvalt. Je moet dmv kanonnen enz je fort verdedigen. Je stadhuis upgraden zorgt ervoor dat je weer meer verdedigingswapens kwijt kan 🙂
Oh dat is gelukkig mee meevaller. Wel jammer dat je dan eigenlijk wel dus flink moet investeren in verdedigingswerk...
Citaat van Erwin. op 27 oktober 2013, 21:16Ja en de hoeveelheid verdedigingswapens is afhankelijk van je stadhuis level. Ik zal er morgen een apart topic voor aanmaken dan vervuilen we het download cafe niet 🙂
Ja en de hoeveelheid verdedigingswapens is afhankelijk van je stadhuis level. Ik zal er morgen een apart topic voor aanmaken dan vervuilen we het download cafe niet 🙂
Citaat van shadowwatch op 27 oktober 2013, 21:18Hoe zit het btw met data verbruik op 3g? Heb niet zo'n zin dat het mijn hele data leegzuigt haha
iemand uit mijn klas had toevallig na 3 dagen dat die dat spel had even gekeken en was pas 250kb ofzo
Hoe zit het btw met data verbruik op 3g? Heb niet zo'n zin dat het mijn hele data leegzuigt haha
iemand uit mijn klas had toevallig na 3 dagen dat die dat spel had even gekeken en was pas 250kb ofzo
Citaat van Farid. op 28 oktober 2013, 11:27Zo! Gister een dagje/avond Fright Night overleefd. Wat heb ik me kapot gelachen zeg. Het viel me wel zwaar tegen dat de 'acteurs' maar op bepaalde plekken in het park stonden en niet los liepen in het park en uit de bosjes kwamen.
Een geslaagde avond met prima weer!
Zo! Gister een dagje/avond Fright Night overleefd. Wat heb ik me kapot gelachen zeg. Het viel me wel zwaar tegen dat de 'acteurs' maar op bepaalde plekken in het park stonden en niet los liepen in het park en uit de bosjes kwamen.
Een geslaagde avond met prima weer!
Citaat van Wous op 28 oktober 2013, 12:05Wat een ellende met die wind.
De halve tuin wordt hier leeg geplukt door de wind, hopen dat de bomen blijven staan!
Wat een ellende met die wind.
De halve tuin wordt hier leeg geplukt door de wind, hopen dat de bomen blijven staan!
Citaat van Zombymario op 28 oktober 2013, 13:40Alle bomen gaan eraan!
Alle bomen gaan eraan!
Citaat van Wous op 29 oktober 2013, 11:44De philips heeft smart TV opties. Samsung niet.
Ik zou kijken of ze misschien beide in de media markt staan en wat dan je voorkeur is.
De philips heeft smart TV opties. Samsung niet.
Ik zou kijken of ze misschien beide in de media markt staan en wat dan je voorkeur is.