Café de Download
Citaat van T H W I T op 30 oktober 2013, 16:19Nog gebruikers van Spotify hier?
Ik heb zojuist weer een nieuwe bèta versie gekregen en ze hebben de hele collectie sectie aangepakt. Ziet er nu veel strakker uit en het is nu echt een collectie waarin lokaal opgeslagen muziek en muziek die je via Spotify streamt naadloos op elkaar aansluiten. Ja, ik ben enthousiast, haha!
Nog gebruikers van Spotify hier?
Ik heb zojuist weer een nieuwe bèta versie gekregen en ze hebben de hele collectie sectie aangepakt. Ziet er nu veel strakker uit en het is nu echt een collectie waarin lokaal opgeslagen muziek en muziek die je via Spotify streamt naadloos op elkaar aansluiten. Ja, ik ben enthousiast, haha!
Citaat van T H W I T op 30 oktober 2013, 18:15Je moet ik de bèta testgroep zitten om de veranderingen nu al binnen te krijgen, alleen dan krijg je deze nieuwe feature nu al.
Je moet ik de bèta testgroep zitten om de veranderingen nu al binnen te krijgen, alleen dan krijg je deze nieuwe feature nu al.
Citaat van T H W I T op 30 oktober 2013, 20:35Mediamarkt gaat nu ook auto's verkopen? Huh????
*reclame op TV*
Ik had precies dezelfde wtf reactie...
De eerste vroeg ik me af of er misschien een autodealer was die een persiflage van de Mediamarkt reclames deed.
Mediamarkt gaat nu ook auto's verkopen? Huh????
*reclame op TV*
Ik had precies dezelfde wtf reactie...
De eerste vroeg ik me af of er misschien een autodealer was die een persiflage van de Mediamarkt reclames deed.
Citaat van shadowwatch op 30 oktober 2013, 20:39die reactie had ik dus ook toen ik het zag
die reactie had ik dus ook toen ik het zag
Citaat van Erwin. op 30 oktober 2013, 22:38Ze hebben elk jaar een gekke actie, vorig jaar was het een ruimtereis
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ze hebben elk jaar een gekke actie, vorig jaar was het een ruimtereis
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Citaat van Duken op 31 oktober 2013, 07:48Mediamarkt doet het slim in de reclame. Iedereen heeft het er ook weer over. Echt zo een WTF moment
Mediamarkt doet het slim in de reclame. Iedereen heeft het er ook weer over. Echt zo een WTF moment
Citaat van Zombymario op 31 oktober 2013, 15:31http://www.nu.nl/tech/3616010/nieuwe-standaard-kabelinternet-vele-malen-sneller.html
Moet dan maar overstappen naar Ziggo, de rek is er allang uit bij ADSL
http://www.nu.nl/tech/3616010/nieuwe-standaard-kabelinternet-vele-malen-sneller.html
Moet dan maar overstappen naar Ziggo, de rek is er allang uit bij ADSL