Café de Download
Citaat van Thijs. op 16 juli 2013, 09:55Flauuhauw haha
Doe mij inderdaad maar een bakkie , niet veel slaap gehad vannacht/vanochtend en straks al naar verjaardag met stel hypere buurtkinderen. Ik zeg : Feestje
Flauuhauw haha
Doe mij inderdaad maar een bakkie , niet veel slaap gehad vannacht/vanochtend en straks al naar verjaardag met stel hypere buurtkinderen. Ik zeg : Feestje
Citaat van Rikkert. op 16 juli 2013, 10:29Gelukkig voor mij is al mijn geld er in de vakantie door heen gejaagd. En kan ik niks kopen op Steam..
Gelukkig voor mij is al mijn geld er in de vakantie door heen gejaagd. En kan ik niks kopen op Steam..
Citaat van Tom op 16 juli 2013, 12:22Neem dan ritalin mee en los het op in hun drinken, Thijs.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Neem dan ritalin mee en los het op in hun drinken, Thijs.
Citaat van shadowwatch op 16 juli 2013, 13:50Hahah hij heeft vast ook ritalin liggen
Hahah hij heeft vast ook ritalin liggen
Citaat van Tom op 17 juli 2013, 19:21En dat doe je op die zooi? Aangezien we het toch over ritalin hadden...
Dat zou een stuk beter werken.
En dat doe je op die zooi? Aangezien we het toch over ritalin hadden... Dat zou een stuk beter werken.
Citaat van William op 17 juli 2013, 20:19Heb nog 60 (of 64) mg concerta van mn broertje liggen, helpt dat ook?
>>>inb4 kut hertentamen-planning op de EUR
Heb nog 60 (of 64) mg concerta van mn broertje liggen, helpt dat ook?
>>>inb4 kut hertentamen-planning op de EUR
Citaat van Tom op 17 juli 2013, 22:23Dat is een tikkie veel.
Concerta is ook niet echt het goede middel, tenzij je de hele nacht door gaat studeren...
Maarre... 63mg dan waarschijnlijk? Meestal gaat het in stapjes van 9mg, want 27, 36 en 54 zijn veel voorgeschreven doseringen. Ik wist niet eens dat er nog iets was dat in één pil meer had zitten.
Anyway, dit is allemaal gekkigheid. Ik kan mensen zonder AD(H)D niet aanraden methylfenidaat in welke vorm dan ook te gebruiken. Maar dat was waarschijnlijk al wel duidelijk.
Dat is een tikkie veel. Concerta is ook niet echt het goede middel, tenzij je de hele nacht door gaat studeren...
Maarre... 63mg dan waarschijnlijk? Meestal gaat het in stapjes van 9mg, want 27, 36 en 54 zijn veel voorgeschreven doseringen. Ik wist niet eens dat er nog iets was dat in één pil meer had zitten.
Anyway, dit is allemaal gekkigheid. Ik kan mensen zonder AD(H)D niet aanraden methylfenidaat in welke vorm dan ook te gebruiken. Maar dat was waarschijnlijk al wel duidelijk.
Citaat van Duken op 18 juli 2013, 09:41Energie drankjes... heerlijk. Ben ook altijd erg blij met die blikkies en anders koffie.
Cafeïne is levens behoefte één!
Energie drankjes... heerlijk. Ben ook altijd erg blij met die blikkies en anders koffie.
Cafeïne is levens behoefte één!
Citaat van Wous op 19 juli 2013, 07:12Gisteravond terug gekomen uit het zonnige Tunesië, het weer in Nederland is gelukkig niet veel kouder!
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Gisteravond terug gekomen uit het zonnige Tunesië, het weer in Nederland is gelukkig niet veel kouder!
Sent from my iPhone using Tapatalk 2