Café de Download
Citaat van Duken op 12 juli 2013, 11:41Ik ben er al flink wat jaren niet meer geweest. laatste keer was toen die goliath net geopend was.... dat is al wat jaren terug
Ik ben er al flink wat jaren niet meer geweest. laatste keer was toen die goliath net geopend was.... dat is al wat jaren terug
Citaat van T H W I T op 12 juli 2013, 11:47Haha, ja dat is volgens mij wel een heel aantal jaren terug.
Mijn school doet jaarlijks als jaarafsluiting na de proefwerk periode een 'schoolreisje' naar Walibi, vandaar dat ik er toch de afgelopen jaren telkens minstens 1x per jaar kwam haha.
Haha, ja dat is volgens mij wel een heel aantal jaren terug.
Mijn school doet jaarlijks als jaarafsluiting na de proefwerk periode een 'schoolreisje' naar Walibi, vandaar dat ik er toch de afgelopen jaren telkens minstens 1x per jaar kwam haha.
Citaat van Tom op 12 juli 2013, 13:47Had wel meegewild, haha. Morgen dienst, dus een iets saaiere dag. Speed of Sound en die hangende achtbaan blijven wel grappig btw.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Had wel meegewild, haha. Morgen dienst, dus een iets saaiere dag. Speed of Sound en die hangende achtbaan blijven wel grappig btw.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Duken op 15 juli 2013, 11:43Ik ben 1x in londen geweest (school-uitje op de Mavo) Een jaar of 15? geleden. Was echt geweldig, wil er graag nog een keer heen! ga ik ook zeker doen met het gezin.
Walibi was heerlijk, wel vol met tieners.... Leeftijd +- 18 jaar? Oftwel veel van jullie leeftijd. Maar als er een meid naar je toeloopt en die vraagt "Meneer, heeft u vuur" dan weet je dan je oud word....
Damn...
Maar verder, Super super super dag! Goliath is insane!
Ik ben 1x in londen geweest (school-uitje op de Mavo) Een jaar of 15? geleden. Was echt geweldig, wil er graag nog een keer heen! ga ik ook zeker doen met het gezin.
Walibi was heerlijk, wel vol met tieners.... Leeftijd +- 18 jaar? Oftwel veel van jullie leeftijd. Maar als er een meid naar je toeloopt en die vraagt "Meneer, heeft u vuur" dan weet je dan je oud word....
Damn...
Maar verder, Super super super dag! Goliath is insane!
Citaat van Thijs. op 15 juli 2013, 19:27Haha, dat is dan wel erg leuk om te horen.
Walibi blijft een geweldig pretpark!
Aankomende vrijdag 3 weekjes naar Nice, heerlijk .
Haha, dat is dan wel erg leuk om te horen.
Citaat van Freddytje op 15 juli 2013, 21:45Haha, dat is dan wel erg leuk om te horen.
Zeker Nice! :')
Haha, dat is dan wel erg leuk om te horen.
Zeker Nice! :')
Citaat van Duken op 16 juli 2013, 06:20I Like Nice!
Slecht slecht grapje...
maar iemand koffie? Het is dinsdag en ik ben moe, i need cafeïne!
I Like Nice!
Slecht slecht grapje...
maar iemand koffie? Het is dinsdag en ik ben moe, i need cafeïne!