do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.281 of 2.047Volgende

Welkom terug in het Warme Nederland!

Goede vakantie gehad?

Dat is een tikkie veel. :P Concerta is ook niet echt het goede middel, tenzij je de hele nacht door gaat studeren... ;) Maarre... 63mg dan waarschijnlijk? Meestal gaat het in stapjes van 9mg, want 27, 36 en 54 zijn veel voorgeschreven doseringen. Ik wist niet eens dat er nog iets was dat in één pil meer had zitten.

Anyway, dit is allemaal gekkigheid. Ik kan mensen zonder AD(H)D niet aanraden methylfenidaat in welke vorm dan ook te gebruiken. Maar dat was waarschijnlijk al wel duidelijk.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ja 63 zou goed kunnen.

2 vrienden van me had een keer voor een avond stappen allebei een ritalin en een medikinet ingenomen, nog nooit mensen zo strak gezien.

Welkom terug in het Warme Nederland!

Goede vakantie gehad?

Zeker, mijn huidskleur heeft zich goed aangepast aan de lokale bevolking daar!

Mooie trip op een quad gehad door het landschap, toch raar dat ze daar geen regeling hebben voor het vuilnis, het ligt werkelijk overal op straat..

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Waar ben je geweest in tunesie? Ik ben daar 3 jaar geleden geweest

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Port El Kantaoui, vlakbij Sousse. In 1 van de vele El Mouradi hotels. Alle hotels liggen daar direct aan het strand, ideaal dus!

In sousse zijn wij ook geweest maar wij zaten in yasmine hammamet.

heb je die quadtour gedaan door de bergen?

Nee, meer door de zandvlaktes, langs de olijfbomen en cactussen. Ten noord-westen van Port el Kantaoui.

Die quads hadden flink vermogen, lekker driften door de bochten. Snelheidsmetertje werkte helaas niet..

Klopt ja die dingen gaan hard, bij ons deed de meter het wel en wij scheurden met 70km/h door de bergen haha

e9u7yty4.jpg

Heuj propedeuse gehaald:D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Gefeliciteerd!

Hier 26 graden in huis.... Hoppa hop met de kids naar het zwembad :D

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

VorigePage 1.281 of 2.047Volgende