Café de Download
Citaat van Releases op 6 december 2012, 06:43In Hoofddorp ligt ook een behoorlijk pak. Ik heb dat ik me race monster zo wel aan de praat krijg.
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
In Hoofddorp ligt ook een behoorlijk pak. Ik heb dat ik me race monster zo wel aan de praat krijg.
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
Citaat van Marciej123 op 6 december 2012, 07:46Hoppa! de treinen rijden niet meer. Dus ik kan niet naar school
Hoppa! de treinen rijden niet meer. Dus ik kan niet naar school
Citaat van Tom op 6 december 2012, 08:56De A12 was wel te doen vanmorgen - richting Gouda althans. De andere kant op stond een file van minstens 20 kilometer van dus Gouda helemaal Den Haag in...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
De A12 was wel te doen vanmorgen - richting Gouda althans. De andere kant op stond een file van minstens 20 kilometer van dus Gouda helemaal Den Haag in...
Citaat van Freddytje op 6 december 2012, 10:40Hoppa! de treinen rijden niet meer. Dus ik kan niet naar schoolWat zal jij balen zeg
Hoppa! de treinen rijden niet meer. Dus ik kan niet naar school
Wat zal jij balen zeg
Citaat van Tom op 6 december 2012, 17:14Mja, alles behalve IE eigenlijk wel. Ik zie nooit zo'n verschil tussen IE en Firefox.
Mja, alles behalve IE eigenlijk wel. Ik zie nooit zo'n verschil tussen IE en Firefox.
Citaat van AEW op 6 december 2012, 17:36type so slow staat niet tussen de regels op mijn lijstje, ik typ zelf ook nog echt als een aap ondanks het vele computeren, maar verder is alles inderdaad zo'n ergernis...
type so slow staat niet tussen de regels op mijn lijstje, ik typ zelf ook nog echt als een aap ondanks het vele computeren, maar verder is alles inderdaad zo'n ergernis...
Citaat van Marciej123 op 7 december 2012, 10:10Weer een dagje niet naar school
Weer een dagje niet naar school