Café de Download
Citaat van AEW op 2 december 2012, 16:46Currently, there are 539,280 germs living on your cell phone
That's the equivalent of 108 toilet seats!
Ben wel erg schoon vergeleken met jullie? Stiekem zeker jullie handjes niet wassen ofso
?
Sterker nog ik was mn handen altijd... Maar ik maak mn telefoon nooit schoon mischien is dat t...
Currently, there are 539,280 germs living on your cell phone
That's the equivalent of 108 toilet seats!
Ben wel erg schoon vergeleken met jullie? Stiekem zeker jullie handjes niet wassen ofso
?
Sterker nog ik was mn handen altijd... Maar ik maak mn telefoon nooit schoon mischien is dat t...
Citaat van shadowwatch op 2 december 2012, 20:59234 hier haha. En dat terwijl ik hele dag op school zit en elke dag met bus en trein reis.
234 hier haha. En dat terwijl ik hele dag op school zit en elke dag met bus en trein reis.
Citaat van DukeNPDA op 2 december 2012, 21:40What the f..... ?!!
Opnieuw maken dan ?
Currently, there are 2,741,340 germs living on your cell phone
That's the equivalent of 548 toilet seats!
What the f..... ?!!
Opnieuw maken dan ?
Currently, there are 2,741,340 germs living on your cell phone
That's the equivalent of 548 toilet seats!
Citaat van Marciej123 op 3 december 2012, 07:37Dirty Duken
Dirty Duken
Citaat van Duken op 4 december 2012, 07:52Tja.... ik doe er denk ik te veel mee. Maar de combinatie kinderen, hond, veel mensen om je heen en je handen weinig wassen is denk ik de bottleneck
Tja.... ik doe er denk ik te veel mee. Maar de combinatie kinderen, hond, veel mensen om je heen en je handen weinig wassen is denk ik de bottleneck
Citaat van Farid. op 4 december 2012, 22:55Ben nu scam city aan het kijken op National Geo. Man man man, het verbaasd me hoe makkelijk ze alles bij je flikken!
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ben nu scam city aan het kijken op National Geo. Man man man, het verbaasd me hoe makkelijk ze alles bij je flikken!
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk