Café de Download
Citaat van shadowwatch op 7 december 2012, 10:17hier ook lekker dagje skippen met die sneeuw
hier ook lekker dagje skippen met die sneeuw
Citaat van Releases op 7 december 2012, 11:34Mazzel pikken! Hier word gewoon gewerkt hoor! Zo de Amsterdamse grachten in, nog bij klanten langs. Dat word glibberen
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
Mazzel pikken! Hier word gewoon gewerkt hoor! Zo de Amsterdamse grachten in, nog bij klanten langs. Dat word glibberen
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
Citaat van Marciej123 op 7 december 2012, 11:47Ik ben ook aan het werk hoor, haha alleen geen school
Ik ben ook aan het werk hoor, haha alleen geen school
Citaat van IfElse op 7 december 2012, 13:4640 minuten te laat op school omdat die bus niet kwam :s Bijna 1 uur staan wachten in de kou op een kut bus
40 minuten te laat op school omdat die bus niet kwam :s Bijna 1 uur staan wachten in de kou op een kut bus
Citaat van Tom op 7 december 2012, 14:25Oef... Opereren is zwaar voor je rug... Maar wel nice.
Nu lekker naar huis proberen te komen.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Oef... Opereren is zwaar voor je rug... Maar wel nice. Nu lekker naar huis proberen te komen.
Citaat van AEW op 7 december 2012, 15:04Ik moest toch gewoon echt heen en weer naar school op de fiets... levensgevaarlijke bezigheid met al die sneeuw...
Ik moest toch gewoon echt heen en weer naar school op de fiets... levensgevaarlijke bezigheid met al die sneeuw...
Citaat van Freddytje op 7 december 2012, 15:13Oef... Opereren is zwaar voor je rug... Maar wel nice.
Heb jij in iemand lopen snijden?
Hoe was het zo voor de eerste keer?
Oef... Opereren is zwaar voor je rug... Maar wel nice.
Heb jij in iemand lopen snijden?
Hoe was het zo voor de eerste keer?
Citaat van Tom op 7 december 2012, 15:28Was niet de eerste keer.
Alleen nu bij wat grotere dingen assisteren, vandaag gastric bypasses gedaan. Chirurg opereert, ik doe camera, deels knippen, klemmen, hechten, etc. En uiteindelijk onderhuids dichthechten. Van daar pijn in rug na 3x2 uur achter elkaar in allerlei bochten staan in rare houdingen.
Was niet de eerste keer. Alleen nu bij wat grotere dingen assisteren, vandaag gastric bypasses gedaan. Chirurg opereert, ik doe camera, deels knippen, klemmen, hechten, etc. En uiteindelijk onderhuids dichthechten. Van daar pijn in rug na 3x2 uur achter elkaar in allerlei bochten staan in rare houdingen.