wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.194 of 2.047Volgende

succes kerel! Doet het erg zeer?

Sterkte man, pff ziet er idd ellendig uit!

Ja, die kun je niet echt missen... Maar sinds wanneer gooien ze je daarvoor onder een CT? :P Was röntgen niet meer goed genoeg? ;)

Ze hadden eerst twee röntgenfoto's gemaakt, 1 van elleboog en 1 van pols. Daardoor hadden ze het gebroken stuk net gemist... Ze hadden er voor de CT gemaakt was een flinke kluif aan om te kijken wat er nu aan de hand was :P

Is er iemand die dit pakketje even op 't Usenet wil knallen?

http://ge.tt/5NYM9hO/v/0?c

Ik zit namelijk even abonnementloos en kan dus niks uploaden. Je hoeft alleen de bestanden erop te zetten en mij even een link of NZB door te sturen, dan post ik hem zelf wel op Spotnet/Spotplanet.

Alvast bedankt!

Oef, sterkte nog Mark !

Dat ziet er echt pijnlijk uit! ;o

Ik zit met een vraagje, geen idee of iemand van jullie mij hier kan helpen maar niet geschoten is ook mis ;)

Ik ben op zoek naar informatie over het opzetten van een brancheorganisatie, maar ik kan dus nergens vinden hoe dit in zijn werk gaat.

Heb de hele ochtend zitten zoeken op het internet (Google) en bij de kvk maar ik kan er niks en dan bedoel ik ook echt absoluut niks van vinden...

Iemand die hier ervaring mee heeft? Of iemand die handiger is in het zoeken dan ik zelf? :huh:

Dus voor de duidelijkheid, niet wat een branchevereniging is, maar hoe ik er een zou kunnen aanmaken/opzetten.

Een branchevereniging is een vereniging, dus die kun je gewoon bij de KvK als zodanig registreren. Je leden worden dan degenen die jij onder die vereniging wilt onderbrengen, zoals het normaal ook werkt. Die zul je moeten contacten. Is dit een antwoord waar je naar op zoek bent, of is er iets anders niet duidelijk?

Sta te popelen totdat me bestelde Alienware M17X binnen gaat komen!

Wtf... heb je echt die laptop van €1400+!

http://www.dell.com/nl/p/alienware-m17x-r3/pd

Kunnen we niet wat regelen met je verzekering.....? :P

morgen praktijk examen auto omg zenuwachtig...

VorigePage 1.194 of 2.047Volgende