Café de Download
Citaat van Tom op 29 september 2012, 17:51Is wel vaker met bandjes... Maar liever dat dan andersom.
Wil ze op zich ook nog wel eens zien.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Is wel vaker met bandjes... Maar liever dat dan andersom. Wil ze op zich ook nog wel eens zien.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Duken op 30 september 2012, 18:53Ik ben weer terug van een weekje centerparcs!
Maar dat ziet er niet zo goed uit Markey. Wel cool dat je die foto geplaatst hebt trouwens, dacht eerst dat het een dummy was tot ik je naam erbij zag staan,
Ik ben weer terug van een weekje centerparcs!
Maar dat ziet er niet zo goed uit Markey. Wel cool dat je die foto geplaatst hebt trouwens, dacht eerst dat het een dummy was tot ik je naam erbij zag staan,
Citaat van William op 30 september 2012, 19:22Allereerst bedankt allen!
Voor alsnog geen operatie en alleen gips. Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis voor controle...
En ik had de foto gevraagd, vond k wel stoer om te hebben
Allereerst bedankt allen!
Voor alsnog geen operatie en alleen gips. Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis voor controle...
En ik had de foto gevraagd, vond k wel stoer om te hebben
Citaat van Tom op 30 september 2012, 19:23Ja, die kun je niet echt missen... Maar sinds wanneer gooien ze je daarvoor onder een CT?
Was röntgen niet meer goed genoeg?
Ja, die kun je niet echt missen... Maar sinds wanneer gooien ze je daarvoor onder een CT? Was röntgen niet meer goed genoeg?